מינויים

חברת הפינטק הישראלית במינוי מעניין: זו מנהלת המוצר החדשה

חברת הפינטק Remitly Israel, מודיעה כי מינתה את מאיה לרנר לתפקיד מנהלת המוצר. גיא קשטן, מנכ"ל החברה: "מאיה מביאה איתה שפע של ניסיון וידע בתחום ניהול מוצר אשר יתמוך בתנופת הצמיחה של רמיטלי העולמית"
מערכת ice |  2
מינויים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
חברת הפינטק Remitly Israel, המספקת שירותים פיננסיים דיגיטליים, מודיעה היום (שלישי) על מינויה של מאיה לרנר לתפקיד מנהלת המוצר. ללרנר עבר וניסיון עשיר בתחום עולמות ניהול המוצר. למנהלת המוצר החדשה של חברת הפינטק, ניסיון של למעלה מ-15 שנה בעולמות ניהול המוצר, בדגש על תחום ה-B2C.
במסגרת תפקידה, לרנר תנהל ממשקים עם צוותים בישראל ובארה"ב על מנת להוציא לפועל את החזון של מוצר, בדגש על חוויית משתמש אופטימלית.  בתפקידה הקודם, במשך קרוב ל-7 שנים, מאיה נמנתה כחלק מצוות ההנהלה בחברת "MyHeritage", ועבדה מול מנכ"ל החברה.
 



מאיה לרנר, מנהלת המוצר החדשה ב-Remitly Israel, הודתה על המינוי והוסיפה: "מודה לצוות ההנהלה של Remitly Israel ולאמון שנתנו בי. יחד נוביל את המוצרים של החברה ונעצים את חוויית המשתמש. עולמות השירותים הפיננסים הדיגיטליים נמצאים בשנים האחרונות בצמיחה חסרת תקדים, ואני מאמינה שאוכל לסייע לחברה להתרחב לשווקים ולמגזרים נוספים".

גיא קשטן, מנכ"ל Remitly Israel, בירך על המינוי: "מאיה מביאה איתה שפע של ניסיון וידע בתחום ניהול מוצר אשר יתמוך בתנופת הצמיחה של רמיטלי העולמית. כחלק מתפקידה, מאיה תוביל מיזמים משמעותיים תוך שימת דגש על חווית המשתמש, מה שיאפשר לנו לפתח את אסטרטגיית המוצרים והשירותים הפיננסיים אותם אנו מציעים למיליוני לקוחות החברה ברחבי העולם לרבות ישראל".

(צילום: ניב קנטור)

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יכולה לעבוד ברולדין (ל"ת)
    חובב בצקים 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • תתבייש (ל"ת)
    בונזי בונזו 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור