מינויים

פינרג'י מחליפה מנכ"ל: זה הבכיר שיעמוד בראש החברה

החברה הישראלית שפועלת בתחום האנרגיה הירוקה מודיעה על מינויו של עמנואל לוי כמנכ"ל החדש של החברה. באמתחתו 15 שנות ניסיון בפיתוח עסקי, והוא כיהן עד כה בתפקיד המשנה למנכ"ל. יו"ר ומייסד החברה, אביב צידון בירך: "בחירה טבעית"
מערכת ice | 
עמנואל לוי, מנכ"ל פינרג'י (צילום יח"צ)
חברת פינרג'י הישראלית הפועלת התחום האנרגיה הירוקה ועוסקת בפיתוח מערכות לייצור, גיבוי ואגירת אנרגיה נקייה המבוססת על טכנולגיית מתכת-אוויר הכריזה הבוקר (ראשון) על כניסתו של עמנואל לוי לתפקיד מנכ"ל החברה. לוי כיהן ב-13 השנים האחרונות בשורה של תפקידים שונים בפינרג'י, האחרון שבהם כמשנה למנכ"ל.
לוי יחליף את דיויד מאייר, מנכ"ל החברה היוצא. כמשנה למנכ"ל החברה היה לוי אמון על הובלה ופיתוח ההיבטים המסחריים של תחום הטלקום הן באירופה והן בישראל וכן הוביל את פיתוח פעילות אנרגיית הגיבוי לענן ואת המו״מ המסחרי מול ענקית הענן האמריקאית (Data Centers).
 
על כניסתו לתפקיד הגיב לוי: "אני שמח על ההזדמנות שניתנת לי להוביל את החברה למימוש פוטנציאל הצמיחה שלה. כבוד גדול עבורי לעמוד בראש חברה חדשנית עם צוותים מוכשרים והנהלה מובילה". אביב צידון, יו"ר ומייסד החברה הודה בשמו ובשם הדירקטוריון למאייר ואיחל לו הצלחה בהמשך הדרך.
על מינויו של לוי  אמר כי "הבחירה בעמנואל היא אך טבעית ומהווה המשך ישיר לתרומתו להתפתחות החברה בשווקים האסטרטגיים עליהם הוא היה אחראי". ללוי מעל ל-15 שנות ניסיון בפיתוח עסקי, בתפקידיו הקודמים היה אמון על ניהול פעילות השותפויות האסטרטגיות מול חברות בתחום המתכות, הרכבים והחשמל
 
טרם הצטרפותו לחברה סיים לימודי תואר שני במנהל עסקים מ-ESCP Business School שבצרפת וכיהן כיועץ, בחברת OC&C Strategy Consultants  בפריז שם עסק בפרויקטי צמיחה והשקעות עבור קרנות השקעה וחברות גלובליות בתחומים של אנרגיה, קמעונאות ותעשיות ביטחוניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה