מינויים

בית ההשקעות אם.אס.רוק מתרחב: זה מנהל ההשקעות הראשי החדש

בית ההשקעות אם.אס.רוק, מודיע על מינוי רועי לוי כמנהל השקעות ראשי. לוי, יהיה אחראי על בניית תיקי השקעות משולבים נכסים סחירים וכאלה שאינם סחירים כדי לשפר פוטנציאל תשואה כוללת ולהפחית תנודתיות
מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
בית ההשקעות אם אס רוק, מודיע על מינוי רועי לוי כמנהל השקעות ראשי. המינוי מגיע כחלק מהגידול בתיקי הנכסים ומצבת הלקוחות של בית ההשקעות שנרשמה בשנה האחרונה.
לוי, התחיל את דרכו בעולם הפיננסים לפני קרוב ל-20 שנה, באחת מקבוצות הביטוח והפנסיה הגדולות בישראל, שם עבד בחדר למסחר לעצמאים ולאחר מכן במחלקת לניהול תיקי השקעות.
 
בעיצומו של משבר הסאב פריים, עבר לבית השקעות מוביל, שם בתפקידו האחרון שימש כמנהל השקעות בכיר והיה אחראי על בניית מוצרי השקעה שונים ומגוונים. בתחנה הבאה בקריירה, כיהן כמנהל השקעות ראשי בבית ההשקעות בוטיק, שם היה אחראי בין היתר על בניית אסטרטגיית ההשקעות של החברה. בתפקידו האחרון, כיהן במשך שנתיים כמנהל לקוחות עושר בפמילי אופיס. לוי הוא בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בהנדסה פיננסית. בתפקידו הנוכחי, לוי יהיה אחראי על בניית מוצרי השקעה שונים, פיזור סיכונים ויצירת איזונים מול נכסי הלקוחות.
בית ההשקעות אם אס רוק, מומחה בהשקעות שאינן סחירות המפוקחות על ידי רגולציה, בבנקאות השקעות ואסטרטגיה פיננסית. בנוסף, אם אס רוק מומחה בניהול אסטרטגיה פיננסית כוללת בשילוב פתרונות מיסוי ישראלי פנסיוני ובינלאומי, פתרונות השקעה סחירים ולא סחירים וגישה למוצרי השקעה יציבים ומגוונים.

רועי לוי, צילום: רמי זרנגר.
יובל אייזנברג ואייל רחוביצקי, מייסדי בית ההשקעות אם אס רוק, אמרו כי: "רועי מביא איתו המון ניסיון והבנה מעמיקה בעולמות ההשקעות והמסחר. השילוב בין השקעות בנכסים שאינם סחירים, להשקעות בשוק ההון, מייצר יציבות והפחתת תנודתיות וגם וודאות גבוהה יותר בתשואות. היכולות של רועי בניתוח השקעות, יסייעו לנו להתאים ללקוחות החברה את הרכבי התיקים המתאימים ביותר". 
רועי לוי, מנהל השקעות ראשי בבית ההשקעות אם אס רוק, מסר: "אני סבור כי הסינרגיה בין נכסים סחירים לכאלה שאינם סחירים תייצר ערך מוסף משמעותי ללקוחות. החיבור לגופים בינלאומיים משמעותיים וקרנות גדולות שיש לאם אס רוק, מנגיש לקהל הלקוחות בישראל יתרונות משמעותיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה