מינויים

גלעד אזרזר מונה לסמנכ"ל המכירות של קימברלי קלארק ישראל

לאחר שהחל את דרכו בחברה לפני כ-18 שנה ושימש במגוון תפקידים בחטיבת המכירות. לאורך השנים התקדם לתפקידי ניהול בחטיבה וכעת לתפקיד חדש. בתפקידו האחרון שימש כמנהל ערוץ שופרסל, מגזר חרדי, ערוץ רפואי וחבר בהנהלת המכירות
כפיר אדר | 
גלעד אזרזר (צילום יחצ)
גלעד אזרזר (47) מונה לתפקיד סמנכ"ל המכירות של קימברלי קלארק ישראל. אזרזר החל את דרכו בקימברלי קלארק לפני כ- 18 שנה ושימש במגוון תפקידים בחטיבת המכירות. לאורך השנים התקדם אזרזר לתפקידי ניהול בחטיבה. בתפקידו האחרון שימש כמנהל ערוץ שופרסל, מגזר חרדי, ערוץ רפואי וחבר בהנהלת המכירות.
"אני גאה על הבחירה בגלעד אזרזר לתפקיד סמנכ"ל המכירות החדש של החברה. גלעד הוכיח לאורך כל הדרך מקצוענות בלתי מתפשרת, תשוקה לנצח ולהיות בראש, תוך כדי שהוא מגלה יחסי אנוש מצוינים. אני סמוך ובטוח שגלעד יביא עימו את כל המרכיבים הנדרשים, על מנת להשתלב בהנהלת החברה ולהוביל את חטיבת המכירות להתמודדות מוצלחת עם האתגרים הבאים", אמר טל רבן, מנכ"ל קימברלי קלארק ישראל. 
קימברלי-קלארק היא אחת מחברות מוצרי הצריכה הגדולות בעולם וביתם של מותגים מובילים כמו האגיס, קלינקס, קוטקס ודיפנד. קימברלי קלארק ישראל מייצרת מותגים מקומיים בהם טיטולים, לילי, מולט וניקול.  קימברלי-קלארק ישראל הוקמה בשנת 1963 על ידי חברת נייר חדרה בשם "חוגלה" והייתה החברה הראשונה בישראל שייצרה נייר טואלט. בשנת 1981 הייתה גם לחברה הראשונה בישראל שייצרה חיתולים חד פעמיים תחת המותג "טיטולים".
בשנת 1996 חתמה חברת נייר חדרה על הסכם שותפות אסטרטגית עם חברת קימברלי-קלארק העולמית וב- 2015 רכשה קימברלי קלארק את פעילותה של נייר חדרה במלואה. בשנת 2016 שינתה החברה את שמה והיא נקראת כיום קימברלי-קלארק ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה