מינויים

בן סמו מונה למנהל מכירות בכיר לאזור אגן הים התיכון בנוטניקס

אחרי ששימש כמנהל לקוח במגזר המסחרי בישראל, כעת הוא משתדרג בתפקידו בחברה שמספקת פתרון תשתית ענן היברידי באופן אחוד, ומסייעת ללקוחותיה לייעל את פעילויות הדאטה סנטר שלהם ולהפעיל יישומים באופן נרחב On Premise ובענן.
כפיר אדר |  1
בן סמו (צילום ניב קנטור)
בן סמו (41) מונה לתפקיד מנהל מכירות בכיר במגזר המסחרי (קומרשיאל) באזור אגן הים התיכון. בתפקידו הקודם שימש סמו כמנהל לקוח במגזר המסחרי בישראל וכעת הוא משתדרג בתפקידו.
קודם לכן שימש כיועץ טכנולוגי ומנהל צוות בדל טכנולוגיות ולפני כן מנהל מוצר ומהנדס תוכנה בנייס מערכות. לסמו תואר בהנדסת תוכנה מהמכללה האקדמית תל-אביב יפו ותואר שני במינהל עסקים (MBA) מן המרכז הבינתחומי בהרצליה.
Nutanix Solutions היא חברת תוכנת מחשוב ענן אמריקאית שהוקמה בשנת 2009 ופועלת בישראל כשש שנים. החברה מספקת פתרון תשתית ענן היברידי באופן אחוד, ומסייעת ללקוחותיה לייעל את פעילויות הדאטה סנטר שלהם ולהפעיל יישומים באופן נרחב On Premise ובענן.
החברה הייתה החלוצה בתחום ה-Hyper Converged Infrastructure ומובילה כיום תחום זה, שמשמעותו איחוד מחשוב, וירטואליזציה, אחסון, רשת ואבטחה בפתרון אחד עם יישום הפתרון בלמעלה מ-18,000 לקוחות. ל-Nutanix Solutions כ-6,000 עובדים ברחבי העולם. היא מציגה הכנסות בסך 1.5 מיליארד דולר ונסחרת בנאסד"ק תחת NTNX.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה מישהו מעלה בדעתו שמעניין אותי מי זה בן סמו
    יורי 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זה בן סמו? מה עשה? מה יעשה? מה אכל? מה שתה? הומו? פסיבי? אקטיבי? תימני גחנון? מרוקאי? ביביסט? בנטיסט? מענין לי את קצה הזובור
    סגור