מינויים

מנכ"ל ביננס קוין פורש לאחר שלושה חודשים בלבד בתפקיד

בריאן ברוקס הודיע כי מסיים את דרכו בתפקיד הבכיר של זרוע חילופי המטבעות העולמיים בארה"ב, בתקופה שבה יש חשש רב כי המטבעות הקריפטוגרפיים מסייעים להלבנת הון ומגדילים את הסיכונים המערכתיים
כפיר אדר |  1
ביטקוין (צילום pixabay)
בראיין ברוקס, המנכ"ל בארה"ב של זרוע Binance, הודיע אמש (שישי) באופן רשמי כי הוא מתפטר מתפקידו שלושה חודשים בלבד לאחר שנכנס למשרדו, זאת דווקא לאחר שבוע מוצלח מאוד של המטבע.
הרגולטור הבנקאי לשעבר וחובב הקריפטו מתפטר בתקופה שבה הרגולטורים בהונג קונג, בריטניה, גרמניה, יפן, איטליה ותאילנד הצליחו לפגוע בביננס בגלל החששות מההגנה על המשקיעים. כלבי שמירה ברחבי העולם גם מודאגים מכך שהפריחה במטבעות קריפטוגרפיים מסייעת להלבנת הון ומגדילה את הסיכונים המערכתיים.
 
"ברצוני להודיע לכולכם שהתפטרתי כמנכ"ל ביננס קוין בארה"ב", כתב ברוקס בטוויטר. "למרות ההבדלים ביחס לכיוון האסטרטגי, אני מאחל לעמיתי לשעבר הצלחה רבה. דברים חדשים ומרגשים שיבואו!" בראש המערכת עומד צ'אנגפנג ג'או הקנדי, Binance שהשיב: "עבודתו של בריאן עבורנו לא תסולא בפז ואנו מקווים שהוא ימשיך להיות חלק בלתי נפרד מצמיחת תעשיית הקריפטו".
בארצות הברית, מערכת ביננס נבדקת גם על ידי משרד המשפטים, ועדת המסחר בחוזים עתידיים על סחורות ורשויות המס, כך דיווחה בלומברג. בתגובה ללחץ הרגולטורי, ביננס חיזקה מספר שירותים להמרת מטבעות קריפטוגרפיים ומסחר עם אסימונים המקושרים למניות, תוך כדי שהתחייבה להגביר את כוח האדם בתאימות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    1
    pHqghUme 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור