מינויים

זה הג'וב החדש והיוקרתי של אבי ניסנקורן

לאחר דיון סוער בוועדה שבדקה את כשירותו של ניסנקורן לתפקיד, וטענות חריפות נגדו בבית הדין הפנימי של התאחדות המלונות בישראל, הוכשרה מועמדותו של שר המשפטים לשעבר, שנבחר לג'וב היוקרתי הערב ברוב קולות לנשיא ההתאחדות
מערכת ice |  4
אבי ניסנקורן (צילום רשתות)
לאחר דרמה ארוכה ודיונים סוערים סביב מועמדותו, שר המשפטים לשעבר, אבי ניסנקורן, נבחר לתפקיד נשיא התאחדות המלונות בישראל עם 75% מקולות המצביעים.
התפקיד החדש של ניסנקורן נחשב ג'וב יוקרתי השווה מאות אלפי שקלים בשנה, ומועמדותו גרמה לסערה החודש סביב חוסר ניסיונו במלונאות. 
כזכור, שלושה מלונאים עתרו נגד חבר הכנסת לשעבר בטענה כי אינו כשיר להתמודד לתפקיד נשיא התאחדות המלונות בישראל, כאשר לפי כללי תקנון ההתאחדות, יכולים להתקבל כחברים, רק מי שהם בעלים או מנהלים של בית מלון או רשת מלונות.
לפני שבועיים הוגשה עתירה לבית הדין של התאחדות המלונות בישראל, בדרישה לקבוע, כי חבר הכנסת לשעבר אבי ניסנקורן אינו כשיר להתמודד לתפקיד נשיא ההתאחדות, לפי כללי תקנון ההתאחדות.
העותרים - שלושה מלונאים (ישי ברנע – שהתמודד מול ניסנקורן על תפקיד נשיא ההתאחדות, מעוז ינון ואבי זנדברג) טענו, כי בפני הוועדה, שמתפקידה לקבוע את כשירות המועמדים, לא הוצג כל מסמך המעיד על כשירות ניסנקורן, ובהינתן העובדה, שאינו בעלים או מנהל של בית מלון, הרי שההודעה לפיה הוא כשיר להתמודד, נמסרה בלא סמכות ובניגוד לדין. על פי תקנון ההתאחדות, יכולים להתקבל כחברים, רק מי שהם בעלים או מנהלים של בית מלון או רשת מלונות. 
לוועדה נמסרה הודעה בעל פה לפיה, ניסנקורן מונה לאחרונה לתפקיד דירקטור, אלא שכנראה מדובר באגודה שיתופית וכלל אין בה תפקיד כזה. עוד ברור, כי אם היה מינוי, הוא נעשה באופן פיקטיבי, רק כדי לאפשר את מועמדותו.
ניסנקורן התמודד מטעם הרשתות הגדולות של בתי המלון ועורר זעם רב בקרב המלונאים העצמאיים, שדורשים, כי ההתאחדות תפעל למען כלל הענף - כלל בתי המלון והמלונאים, רשתות - כעצמאיים ולהיפך. ישי ברנע, שהתמודד גם הוא על הנשיאות, הסביר כי: "התאחדות המלונות בישראל היא לא עסק פרטי. הגיע הזמן להחזיר את ההתאחדות לשירות המלונות והמלונאים, ולהפסיק למכור ג'ובים למי שאין להם - לא קשר ולא עניין במלונאות ובתיירות".
לבסוף, לאחר שבוע, אחרי דיון סוער, בו נשמעו טענות קשות, החליטו נציגי בתי המלונות להכשיר את מועמדותו של ניסנקורן לתפקיד נשיא המלונאים. בבית הדין הפנימי של התאחדות המלונות בישראל, הושמעו טענות קשות נגד מועמדותו של ניסנקורן על ידי עורכת הדין יפעת סולל: ""אבי ניסנקורן מנסה לייצר באופן פיקטיבי, ובכוח, כשירות למועמדותו לנשיאות התאחדות המלונות בישראל. הוועדה הפוליטית שאישרה לו להגיש את מועמדותו, מנעה עד הגשת העתירה, את העברת המסמך המעיד לכאורה על כשירותו, מסמך תמוה, שמצביע על מינוי לכאורה, לתפקיד שאינו קיים באגודה שיתופית המפעיל את בית המלון בגינוסר".
 אך בית הדין, שמורכב מנציגי בתי המלון בישראל, דחה, כצפוי, את העתירה ונתן גיבוי לוועדה שהכשירה את מועמדותו של  ניסנקורן לתפקיד נשיא המלונאים. עתה, לאחר שהוכשרה מועמדותו, נבחר הערב ניסנקורן ברוב קולות לנשיא התאחדות בתי המלון.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ניסנקורן.
    אור 11/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש מושחת......מקווה שיגמור כפקיד קבלה במלון......עאלק תפקיד יוקרתי......
    סגור
  • 3.
    ניסנקורן
    שלמה 10/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה לו ולבתי מלון?
    סגור
  • 2.
    בושה של בן אדם
    אבי הולץ 10/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מגיע לו אף תפקיד ציבורי אני ממדר את עצמי בכל בתי המלון בארץ למעט אלה שהתנגדו למינוי .בושה !!
    סגור
  • 1.
    וזה האיש שהיה מספר 2 של גנץ (ל"ת)
    דטו 10/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור