מינויים

אחרי העזיבה הדרמטית: אלה המחליפים של יעל בר זוהר

אחרי שמגישת מהודרת השבט ברשת 13, יעל בר זוהר הודיעה אתמול על עזיבה, כשברקע דיווחים אקורד סיום צורם מול רשת, אלה המגישים שיחליפו אותה בתוכנית הלייט נייט 
מערכת ice | 
בניין רשת 13 (צילום Magma Images)
אחרי שיעל בר זוהר קיבלה הודעה מרשת שלא תמשיך את הגשת התוכנית שלה שעוקבת אחרי המתרחש בהישרדות, תוכנית הדגל שמנחה בעלה גיא זו ארץ, רשת 13 כבר מצאו מחליפה לתוכנית. 
נזכיר כי דיווחים על ליהוקה של בר זוהר לתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" שחוזרת למסך אחרי עשור, גררו הודעת העזבה מטעם רשת, שלפי גורמים בתעשייה יזמו את עזיבת המגישה והודיעו לה לפני מספר ימים כי היא תצטרך לפרוש מהגשת "מהדורת השבט". זה הזמן להזכיר כי ירדן הראל הגישה בעבר את רוקדים עם כוכבים ברשת יחד עם גיא זו ארץ, בעלה של בר זוהר, אפשר לומר שצירוף מקרי החלפת הכסאות פה מעניין.
אתמול (שני) בר זוהר העלתה לאינסטגרם שלה פוסט פרידה: "אחרי תקופה ארוכה הגיע הזמן להיפרד, היה לי כיף ללוות את הישרדות בשנים האחרונות וזו הזדמנות טובה לומר תודה ענקית לכל האנשים והצוות המדהים. בפעם הבאה שנתראה על המסך (בקרוב) אני אהיה כבר בבגדים אחרים לגמרי". פוסט חביב למדי שלא מסגיר את הדרמה שהתרחשה מאחורי הקלעים בעקבות הליהוק.
מי שתחליף את בר זוהר בהגשת התוכנית היא ירדן הראל, שמגישה בימים אלה את תוכנית הבוקר לצד אלעד זוהר כמחליפה של נועה רוזין , מגישת התוכנית הקבועה שיצאה לחופשת לידה. מלבד הראל יגיש לצידה את התוכנית טילטיל.
 
בערוץ המתחרה, שגרר את חילופי התפקידים כאן, קשת נמצאת בעיצומו של שלב הליהוקים לתוכנית הפריים טיים החדשה-ישנה, "רוקדים עם כוכבים" שצילומיה יתחילו בקרוב. בין הטאלנטים שכבר שורינו לתוכנית אפשר למצוא את השמות הנוצצים של מעיין אדם, עדי אשכנזי, בר זומר ועוד, כשליהוק ראשון לפאנל השופטים פורסם היום עם שמה של שירי מימון לצד אנה ארונוב ולוסי איוב שתשמש כמנחת התוכנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה