מינויים

יועז הנדל הכריע: זה יו"ר הרשות השנייה החדש

מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר מונה ליו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. הממשלה אישרה ישיבתה השבועית את מועמדי שר התקשורת, יועז הנדל, למועצה. הנדל: "צעד מתבקש בדרך לשינוי בשוק השידורים בישראל"
אביחי דלאל | 
עדן בר טל, יועז הנדל (צילום פלאש 90/ קובי גדעון, יונתן זינדל)
לאחר למעלה מ-7 שנים - מועצה חדשה לרשות השניה לטלוויזיה ולרדיו. היום (ראשון) אישרה הממשלה בישיבתה השבועית את מועמדי שר התקשורת יועז הנדל למועצת הרשות השניה.
בראשות מועצת הרשות יעמוד עדן בר טל מנכ״ל משרד התקשורת לשעבר, המביא עימו ניסיון רגולטורי ומקצועי עשיר ומוכח.  מחצית מנציגי המועצה הן נשים, וכן ישנה נציגות לציבור החרדי, הדתי, הערבי, נציגי פריפריה, אנשי מקצוע ואקדמיה, רוח ועשיה. 
 
נציגי הועדה שמונו: אודי ירושלמי, אודליה מינס, מרלין וניג, דנה רביב, יקי הפשטיין, פרופ׳ אילן תמיר, אילעאי עופרן, אספהאן בהלול, הרב שרון שלום, עינת דיין, ציפי מנהיימר, שמואל שטח, אדם צחי, מיכל דגון. 
שר התקשורת יועז הנדל: ״המועצה תהיה עניינית ומקצועית כפי שמגיע לתושבי מדינת ישראל. זהו צעד מתבקש בדרך לשינוי בשוק השידורים בישראל. אני סמוך ובטוח שהמועצה החדשה תיישם את הצורך בשיקפות על החלטות המועצה, הפחתת הרגולציה העודפת, הקפדה על הפקות מקור ואיכותה של היצירה ישראלית. בכוונתי להביא להשלמתה של רפורמה מקיפה בשוק השידורים. עם זאת הכרחי למנות לאחר שנים ארוכות של עיכוב, מועצה חדשה שתייצג את כלל חלקי החברה הישראלית ותסייע להוציא לפועל את השינוי ההכרחי בשוק השידורים. אני מודה למועצה היוצאת ומאחל בהצלחה למועצה הנכנסת״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה