מינויים

מונה מנכ"ל חדש למסלול האקדמי של המכללה למינהל

בני אלון, שכיהן כעשור כמנכ"ל המכללה האקדמית תל אביב יפו, נבחר לתפקיד ויחליף את המנכ"ל בחמש השנים האחרונות, רפי גמיש
מערכת ice | 
מקאן ואלי והסטודנטים של המכללה למנהל (צילום יח"צ)
דירקטוריון המסלול האקדמי המכללה למינהל אישר את מינויו של בני אלון לתפקיד מנכ"ל המסלול האקדמי המכללה למינהל. אלון יחליף בתפקידו את המנכ"ל בחמש השנים האחרונות, רפי גמיש. אשר צפוי להתמנות לתפקיד יו"ר הדירקטוריון, במקומו של אבי בלשניקוב, שצפוי, מצידו, להתמנות לתפקיד יו"ר חבר הנאמנים של המכללה. המינויים צפויים לצאת לדרך בשבועות הקרובים.
אלון מונה לתפקיד מנכ"ל המסלול האקדמי המכללה למנהל לאחר שכיהן כעשור כמנכ"ל המכללה האקדמית ת"א-יפו. קודם לכן, כיהן במשך כשלוש שנים כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של המכללה למינהל, ולפני כן כסמנכ"ל השיווק וקשרי החוץ של HIT - המכון הטכנולוגי חולון. בין היתר, אלון מתמחה בתכנון וביצוע של אסטרטגיות צמיחה ופיתוח עסקי, והובלת שינויים הסתגלותיים וארגוניים.
לאלון תואר ראשון (BA) רב תחומי במדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן ו-HIT המכון הטכנולוגי חולון, ותואר שני (MA) במנהל ציבורי מאוניברסיטת תל אביב. בנוסף, הוא בוגר תכנית "מעוז" לפיתוח ורישות מנהיגות בכירה, במסגרתה עבר הכשרת מנהלים באוניברסיטת הרווארד [HBS] מטעם משרד רה"מ ומשרד הפנים.
גמיש כיהן בחמש השנים האחרונות כמנכ"ל המסלול האקדמי המכללה למינהל. לאורך כהונתו הפך את המכללה למינהל ממוסד הסובל מגרעון של עשרות מיליוני שקלים, לאחת המכללות המובילות בישראל הצומחת מדי שנה במספר הסטודנטים והסטודנטיות. עם כניסתו של אלון לתפקיד, צפוי גמיש להתמנות ליו"ר הדירקטוריון.
בתוך כך, יו"ר הדירקטוריון הנוכחי, אבי בלשניקוב, יסיים את תפקידו כיו"ר הדירקטוריון וצפוי להתמנות ליו"ר חבר הנאמנים של המסלול האקדמי המכללה למנהל, במקומו של הרצל עוזר שישלים קדנציה בתפקיד זה ויעזוב לאחר שנים של תרומה אדירה למוסד.
 
בני אלון, המנכ"ל הנכנס של המסלול האקדמי המכללה למינהל: "מערכת ההשכלה הגבוהה ניצבת בפני עידן של חדשנות ואתגר הסתגלותי, כאשר המכללה למנהל נמצאת בעמדת זינוק ומומנטום חיובי. אני שמח על ההזדמנות שנפלה בחלקי להוביל יחד עם הנהלת המכללה והסגל את מהלכי הפיתוח האסטרטגי לביסוסה וצמיחתה של המכללה בשנים הבאות. אני מודה לדירקטוריון על האמון ומצפה לעבודה המשותפת."

בני אלון. צילום: שלומי פרי, ארט פוקוס
רפי גמיש, המנכ"ל היוצא של המסלול האקדמי המכללה למינהל: "עם כניסתי לתפקיד סמנכ"ל הפיתוח העסקי של המכללה למינהל ב-2013 התחלתי בתהליך הבראה עמוק. לאורך כל התהליך האמנתי בצדקת דרכי ופעלתי לפיה בכל הכוח. היום, עם סיום תפקידי, ניתן לראות כי מספר הסטודנטים במכללה עולה כל העת, האיתנות הפיננסית גדלה והמכללה למינהל נמצאת במקום אחר לגמרי. הייתה לי הזכות להיות חלק משינוי כזה משמעותי במוסד אקדמי שקרוב לליבי באופן אישי לאורך שנים ארוכות. אני מאחל הצלחה רבה למחליפי בני אלון ואעמוד לרשותו ככל שיצטרך ".
אבי בלשניקוב, יו"ר דירקטוריון המסלול האקדמי המכללה למינהל: "בני אלון, שנבחר פה אחד, הוא מועמד ראוי עם ניסיון מקצועי רב ביותר בתחום ההשכלה הגבוהה, ובעל יכולות מקצועיות רבות וניסיון עסקי רב. יחד איתנו אני מאמין כי ימשיך להוביל את המכללה להישגים רבים נוספים. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות לרפי גמיש, המנכ"ל היוצא, וכן להרצל עוזר, יו"ר חבר הנאמנים שמשלים קדנציה ובסיומה עתיד לסיים גם הוא את תפקידו, על תרומתם האדירה להפיכתה של המכללה למינהל למה שהיא כיום - אחד המוסדות האקדמיים המובילים והפופולריים בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה