מינויים

מגדל ביטוח מינתה מנהל חדש לחטיבת הפיננסים של החברה

חברת הביטוח הודיעה על מינויו של רו"ח טל כהן לתפקיד מנהל חטיבת הפיננסים של החברה, יחליף בתפקיד את יוסי בן ברוך שמונה בדצמבר האחרון. שגיא יוגב, מנכ"ל מגדל: "בטוח שניסיונו הרב, מקצועיותו וכישוריו יהוו תרומה משמעותית וחיזוק נוסף לחברה"
מערכת ice | 
טל כהן (צילום אילן גרוס, Magma Images)
מגדל ביטוח הודיעה היום (רביעי) על מינויו של רו"ח טל כהן לתפקיד מנהל חטיבת הפיננסים של החברה. כהן יחליף בתפקידו את רו"ח יוסי בן-ברוך שמונה בחודש דצמבר 2021 לתפקיד מנכ"ל החברה האם, מגדל אחזקות. כניסתו של המינוי לתוקף ותחילת כהונתו של רו"ח טל כהן בתפקיד כפופה לאי התנגדות הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון.
כהן (47) שימש עד כה כסמנכ"ל בכיר ומנהל אגף כספים וחשבות בכלל חברה לביטוח. במסגרת תפקידו, ניהל כהן את אגף כספים וחשבות בחטיבה הפיננסית, לרבות תחומי המיסוי, יחידות החשבות, תחום הכספים של הפנסיה והגמל, ומערך הנהלת החשבונות וכן ריכז את הדיווח הכספי הציבורי ואת ניתוח ודיווח התוצאות הכספיות של קבוצת כלל ולקח חלק מרכזי בניהול תזרים המזומנים של קבוצת כלל לרבות בגיוס הון מניות ואג"ח. בנוסף לתפקידו כיהן כהן כדירקטור בחברות בקבוצת כלל.
 
בתפקידיו הקודמים שימש כהן, בין היתר, כמנהל תחום חשבות מטה וביטוח בכלל חברה לביטוח בע"מ וקודם לכן כמנהל במחלקה המקצועית וכמנהל במחלקת הביקורת בפירמת KPMG סומך חייקין. לכהן תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית, ותואר ראשון בחשבונאות מאוניברסיטת תל אביב וכן תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון מהאוניברסיטה העברית.
יפתח רון טל, יו"ר דירקטוריון מגדל ביטוח, מסר כי "טל כהן הוא מנהל כספים ותיק ומוערך בענף עם ניסיון מקצועי רחב, עשיר ומשמעותי בתחומי הפיננסים בכלל ובתחום הביטוח, הפנסיה והגמל בפרט. אני מאחל לו הצלחה רבה עם בחירתו לאחד התפקידים החשובים ביותר במגדל ביטוח – ניהול חטיבת הפיננסים, ואני בטוח שיציג הישגים מרשימים בתפקיד זה".
שגיא יוגב, מנכ"ל מגדל ביטוח, מסר: "אני שמח על הצטרפותו של טל לשדרה הניהולית החזקה של החברה ובטוח שניסיונו הרב, מקצועיותו וכישוריו יהוו תרומה משמעותית וחיזוק נוסף לחברה ולהנהלתה ויובילו אותה להמשך הצלחות אל מול האתגרים העומדים בפניה ובפני השוק כולו בשנים הקרובות ".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה