מינויים

לינוי אשרם הודיעה על פרישה, וזה הג'וב החדש שלה

המתעמלת לינוי אשרם שעשתה היסטוריה הודיעה היום באופן רשמי על פרישה מהתחרות בענף, וזה התפקיד שמונתה אליו
מערכת ice | 
לינוי אשרם (צילום פייסבוק/International Gymnastics Federation - FIG)
המתעמלת האומנותית לינוי אשרם שזכתה במדליית זהב באולימפיאדה האחרונה, כינסה היום מסיבת עיתונאים בה הודיעה באופן רשמי על פרישה מהתמודדות מקצועית בענף.  "צריך לדעת מתי לפרוש, הגשמתי את החלום שלי", אמרה כשבעיניה דמעות, "אילו הייתי יכולה, הייתי חותכת את המדליה לשתיים, כי חלק מהמדליה שייכת למאמנת שלי איילת זוסמן".
כזכור, לינוי אשרם זכתה באולימפיאדת טוקיו במדליית זהב היסטורית בקרב רב בהתעמלות האמנותית, לאחר שלראשונה עלו לגמר שתי נציגות ישראליות - היא וניקול זליקמן. לאחר מכן אשרם הפכה לאישה הראשונה מישראל שזוכה בזהב אולימפי, אחרי שרק גל פרידמן ב-2004 וארטיום דולגופיאט רק לפני כמה ימים הצליחו לעשות זאת.
 
האולימפיאדה התחילה בקצב גבוה עם מדליית ארד לאבישג סמברג מענף הטאקוונדו כבר ביום הראשון שישראל לוקחת חלק בתחרויות. אלו המשחקים האולימפיים הראשונים בהם ישראל רשמה ארבע מדליות, כאשר התנובה הפעם היא שתי מדליות ארד ושתיים מזהב - הישג לכשעצמו, כי ישראל מעולם לא השיגה יותר מזהב אחד בכל אולימפיאדה.
הניצחון של אשרם הושג חרף מחאות חריפות של האיגוד הרוסי, שטען לרמאות בשל העובדה שישנה התנכלות לכאורה לרוסיה מטעם הוועד האולימפי הבינלאומי, אבל דבר לא ימנע ממנה את הכבוד, מדליית הזהב וגם הפרסים המרשימים שהיא תקטוף.
בנוסף להישג באולימפיאדה, אשרם הוכתרה כאלופת אירופה בשנת 2020 וסגנית אלופת העולם בקרב רב בשנת 2018. סה"כ לאורך הקריירה המקצוענית שלה, זכתה אשרם בלא פחות מ-123 מדליות בחמש שנים של תחרויות, מתוכן 12 מדליות באליפויות העולם ועוד 6 מדליות באליפויות אירופה השונות.
כעת לאחר הפרישה מהתמודדות, אשרם תעבור אל מאחורי הקלעים ותשמש בתפקיד המאמנת של נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית, לצד איילת זוסמן, מי שאימנה אותה בתור ספורטאית מתחרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה