מדדים ומחקרים

נתון מטורף: רגע הזכייה של אשרם שרף את הרייטינג

רגע הזכייה ההיסטורי של לינוי אשרם במדליית הזהב אתמול בתחרויות בטוקיו ייזכר להרבה זמן בישראל, נתוני הרייטינג שהוא השיג לערוץ הספורט בשעה הכי פחות פופולארית בשבוע לא פחות ממדהימים 
מערכת ice | 
לינוי אשרם (צילום ספי מרגיזו)
אלו המשחקים האולימפיים הראשונים בהם ישראל רושמת ארבע מדליות, כאשר ההישג המרשים עוד יותר הוא שתי מדליות ארד ושתיים מזהב - שיא במספר מדליות בכלל והישג היסטורי במדליות הזהב  לאור העובדה כי ישראל מעולם לא השיגה יותר מזהב אחד באולמפיאדות לאורך ההיסטוריה.
לינוי אשרם שזכתה אתמול במדליית הזהב על תרגיל ההתעמלות האמנותית שלה גם הפכה לאישה הראשונה מישראל שזוכה בזהב אולימפי, אחרי שרק גל פרידמן באתונה 2004 זכה בזהב הישראלית הראשונה, וארטיום דולגופיאט רק לפני כמה ימים הצליח לעשות זאת כשהתחרה בתרגיל הקרקע לגברים.
משדר ערוץ הספורט ששידר את רגעי התחרות והזכייה הגיע אתמול לנתונים מדהימים של 12.8% ו-393 אלף צופים בממוצע לאורך המשרד כולו, כך לפי דיווח של רן בוקר. השיא המרשים אפילו יותר התחש בשעה 12:40, רגע הזכייה של אשרם בזהב בו צפו 17.5%, מספר קרוב לכחצי מיליון איש.
מדובר בנתון גבוה מאוד שמאפיין בדרך כלל את רצעת הפריים טיים ורצועות החדשות שהן הרצועות הנצפות ביותר בטלוויזיה ומשודרות בשעות הערב. כאן מדובר על שעת צהריים של סוף השבוע - זמן כמעט מת מבחינת הטלוויזיה בישראל שבדרך כלל עובדת על שידורים חוזרים ונתוני צפייה נמוכים מאוד.
לשם השוואה: נתון הצפייה הגבוה ביותר בשבוע שעבר עמד על 16.8% ו-398 אלף צופים בלבד למהדורה המרכזית של חדשות 12 ביום שלישי - נתון נמוך בכחצי אחוז מנתון רגע הזכייה של אשרם. מהדורת החדשות של אתמול זכתה גם היא לנתון נמוך ממנו בעשירית האחוז - 17.1%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה