מינויים

שופרסל במשחק כיסאות: אלה הסמנכ"לים החדשים בחברה

ברקע השינויים בדירקטוריון החברה ודחיית ההצעה העסקית שהניחה קבוצת דלק ישראל, שופרסל מודיעה על שני מינויים חדשים ובכירים בחברה
מערכת ice | 
שופרסל דיל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, pexels)
ברקע השינויים בהנהלה הבכירה בשופרסל, החברה מודיעה על מינויים חדשים לתפקידי סמנכ"ל. נזכיר כי אתמול ועדת הרכב הדירקטוריון הכריעה שלא להמליץ על המשך כהונתו של יו"ר החברה, ולצד זאת, בחברה מודיעים על המינויים החדשים בהנהלה. כמו כן מודיעה היום שופרסל כי היא דוחה את הצעת המיזוג של דלק ישראל לחברה.
ערן סלע, מונה לסמנכ"ל תפעול הקמעונאות בשופרסל. שימש החל משנת 2015 כמנהל הקמעונאות ומשנה לסמנכ"ל התפעול ושרשרת אספקה של שופרסל. ערן סלע משמש בתפקידי ניהול שונים בשופרסל החל משנת 1998. בין היתר, ניהל את הרשתות השכונתיות, מנהל פורמט שופרסל אקספרס, מנהל פורמט שופרסל ביג ועוד. במסגרת תפקידו, ערן ינהל את מערך תפעול סניפי רשתות שופרסל, תפעול שופרסל אונליין, הבטחת איכות, בטחון ובטיחות.
יפתח בלוך, מונה לסמנכ"ל שרשרת אספקה בשופרסל. משמש החל משנת 2019 כמנהל אגף שרשרת אספקה בשופרסל. בעברו יפתח שימש כסמנכ"ל תפעול בנילית, שימש בתפקידי ניהול שונים בתשלובת החלב בתנובה, מנהל מחלבת אלון תבור ועוד. במסגרת תפקידו, יפתח ינהל את מערך שרשרת האספקה, המרכזים הלוגיסטיים וההפצה.
משופרסל נמסר: "אנו שמחים על קידומם של ערן סלע ויפתח בלוך לסמנכ"לים בתפקידי מפתח בהנהלת שופרסל. אין לנו ספק שקידומם ומינויים כבעלי ניסיון רב בחברה יתרום להמשך הצמיחה וההצלחה של הקבוצה בתחומי התפעול ושרשרת האספקה. אנו מאחלים להם הצלחה".
 
המינויים קורים ברקע ההודעה שהוציא אתמול דירקטוריון שופרסל, בעניין החלטת ועדת הרכב הדירקטוריון, שמונתה על ידי דירקטוריון שופרסל, אשר כוללת את כל ארבעת הדח"צים של שופרסל, מיכל קמיר, איריס שפירא ילון, אלדד אברהם וגדעון שור, החליטה להמליץ לדירקטוריון החברה להמליץ לאסיפה הכללית לחדש את מינוים כדירקטורים של ד"ר איילת בן עזר, יואב שלוש ורן גוטפריד.
הועדה החליטה פה אחד שלא להמליץ על יו"ר החברה, יקי ודמני להמשך כהונת דירקטור בשופרסל. דירקטוריון שופרסל אישר ברוב קולות (שני דירקטורים ובתוכם יו"ר דירקטוריון החברה נמנעו והשאר הצביעו בעד) את החלטת הועדה. בשל כך כאמור, יו"ר הדירקטוריון של שופרסל, יקי ודמני הודיע לחברי הדירקטוריון כי בעקבות החלטת הדירקטוריון לאמץ את החלטת הועדה, החליט בלב כבד לסיים את כהונתו כיו"ר החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה