מינויים

חנה דורסמן מונתה למנכ"לית מיזם יונייטאד

חנה דורסמן מונתה למנכ"לית מיזם יונייטאד, מיזם משותף למשרד התפוצות ומכללת הרצוג שמטרתו לחזק את החינוך היהודי הפורמלי בתפוצות
 
מערכת ice | 
חנה דורסמן (צילום אמיר יעקובי)
חנה דורסמן מונתה למנכ"לית מיזם יונייטאד. היא נבחרה ע"י משרד התפוצות, והמכללה האקדמית הרצוג. 
לאחר שנים רבות בניהול, הובלה ופיתוח של ארגונים חברתיים, דורסמן מגיעה לתפקיד כשבאמתחתה רזומה עשיר: במשך כתשע שנים שימשה מנכ"לית עמותת 'חינוך לפסגות' וקודם לכן ניהלה את היחידה למעורבות חברתית באוניברסיטת תל אביב. היא גם בעלת תואר מוסמך בעבודה סוציאלית, ובוגרת בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית. 
 
מיזם יונייטאד היא מיזם משותף למשרד התפוצות ומכללת הרצוג שמטרתו לחזק את החינוך היהודי הפורמלי בתפוצות, בשותפות מלאה גופים חינוכיים ופילנתרופיים מרחבי העולם.
 
החברה פועלת ליצירת רשת חינוך יהודית גלובלית תוך מתן מענים לאתגרי החינוך היהודי בעולם. הפעילות כוללת מעטפת פדגוגית תומכת לבתי ספר יהודיים בכל רחבי העולם, תהליכי ייעוץ וליווי אישי לבתי ספר, ספריית תכנים עשירה להוראת עברית, לימודי ישראל ויהדות בשלוש שפות,  מערך הכשרות מקצועיות למורים, רשתות וקהילות ועוד.
 
לדברי דורסמן: ״מיזם יונייטאד הוא מרכיב  במהלך היסטורי ובו מדינת ישראל תומכת בחינוך הפורמלי בתפוצות, בהתאם לצרכים הייחודיים של יהודי התפוצות ובשותפות עמוקה עימם ומתוך האמונה העמוקה בחשיבות קשר זה עבור העם היהודי וישראל."
 
המנכ"לית הנכנסת גם דיברה על חזון לעתיד: "במהלך תפקידי ביונייטאד אני שואפת להגיע לשותפות עם עוד בתי ספר וקהילות יהודיות בעולם. לכל אחת יש אופי ייחודי וצרכים שונים. יונייטאד בונה בימים אלו פלטפורמה דיגיטלית מרכזית עבור כל המורים היהודים בעולם ותהיה להם לבית, כפי שהצהיר על כך בחזונו שר התפוצות, ד"ר נחמן שי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה