מינויים

הפתעה בחדשות 12: פרטנרים חדשים לתמיר סטיינמן ופוראת נסאר

מינויים חדשים במערכת החדשות: ניצן שפירא מונה לכתב דרום נוסף ויצטרף לכתבנו בדרום תמיר סטיינמן; אדר גיציס מונה לכתב צפון נוסף ויצטרף לגיא ורון בצפון ולפוראת נסאר בחיפה והגליל המערבי
מערכת ice | 
תמיר סטיינמן (צילום מסך: קשת 12)
חברת החדשות הודיעה היום (רביעי) על מינויים של אדר גיציס וניצן שפירא לכתבים מוניציפאליים שיסקרו עבור N12 וחברת החדשות את גזרות הצפון והדרום לצד כתבי חדשות 12 המנוסים תמיר סטיינמן, פוראת נסאר וגיא ורון. 
אדר גיציס, בן 22, מנהריה, שימש הכתב של גלי צה״ל בצפון וסיקר את תחום הספורט במסגרת שירותו הצבאי. עוד קודם לכן היה שליח של הסוכנות היהודית בבוסטון שבארה״ב כחלק ממסלול שנת שירות. 
 
ניצן שפירא, בן 26, יליד עמק יזרעאל, המצוי בלימודי תואר ראשון בחוג לפוליטיקה ותקשורת בהדסה החל דרכו בחברת החדשות במחלקת ניהול המדיה המשיך כתחקירן ובשנה האחרונה שימש כתב N12. ניצן ייכנס לתפקידו באוגוסט. 
 
אבי וייס, מנכ"ל חברת החדשות: "אנחנו מאמינים שמינוי כתבים נוספים בצפון הארץ ובדרומה הוא מהלך חשוב שנועד להגדיל עוד יותר את היקף הסיקור של חיי תושבי הצפון והדרום ב"מהדורה המרכזית" ובכל רצועות חדשות 12. לצד הכתבים המצוינים והמנוסים שלנו תמיר, פוראת וגיא אני בטוח שניצן ואדר יהיו תוספת משמעותית לכוחות העיתונאיים שלנו בפריפריה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה