מינויים

שוק הקנאביס הרפואי בישראל עומד להשתנות? זה המינוי החדש

לירן חלפון יעמוד בראש חברת הקנאביס הרפואי הגדלה בישראל פארמוקן וינסה להגדיל את פעילות החברה בארץ ובעולם
מערכת ice | 
לירן חלפון (צילום ליבי קטן נאור)
חברת פארמוקן גלובל בע"מ מחלוצות תעשיית הקנאביס הרפואי בישראל, העוסקת בגידול, ייצור, פיתוח ומכירה של מוצרי קנאביס רפואי בישראל, דיווחה הבוקר על מינויו של לירן חלפון לתפקיד ממלא מקום מנכ"ל החברה. חלפון יחליף את המנכ"ל גיל חובש, שהודיע לאחרונה על התפטרותו.
 
חלפון הינו שותף ובעל עניין בחברת פארמוקן משנת 2011 ומחזיק ב-11.28% מהון המניות של החברה. בנוסף לכך חלפון הנו בעלי ומייסד חברת 24/7 local services. לחברה כ-500 ספקי משנה ונחשבת לאחת המובילות בתחומה בארה"ב. כמו כן חלפון הנו בעלים של חברות נוספות בתחומי ה-call center, פרסום ושיווק דיגיטלי וחברת השקעות בעלת נכסים בארה"ב ובגיאורגיה.
 
חלפון מסר: "אנו פועלים להרחבת הפריסה הארצית בה אנו מעניקים שירות ולהפקת גנטיקות חדשות. כמו כן, החברה כבר החלה במכירות באירופה של מוצרים מבוססי CBD ואנו מתכוונים להרחיב את פעילות המכירות בחו"ל למדינות נוספות".
 
כאמור החברה הוקמה בשנת 2008 ונחשבת לחלוצות העשייה בתחום הקנאביס הרפואי בישראל.  לחברה פעילות מחקר ופיתוח. החברה החלה לפעול מחוץ לישראל במטרה להרחיב את שווקי היעד שלה ותחומי פעילותה, זאת על ידי קידום שיתופי פעולה בינלאומיים בתחומים מגוונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה