מינויים

אלה המינויים החדשים ברשת מלונות פתאל

הבוקר (שני) פורסם על מינויין של של שתי נשים לתפקידי ניהול ברשת מלונות פתאל שיובילו את הרשת לצעדים חדשים ומשמעותיים ויחזקו את התאוששות החברה מנגיף הקורונה
מערכת ice | 
פתאל כנרת (צילום איה בן עזרי)
רשת מלונות פתאל הודיעה היום (שני) במהלך שעות הצהריים על שני מנויים חדשים בשדרת הניהול ברשת. מתוך כך עדי ברנוביץ' מונתה לתפקיד מנהלת תקשורת שיווקית. ברנוביץ' הגיעה לרשת מלונות פתאל ממשרד פרסום אביעוז-קריספין, שם מילאה את תפקיד מנהלת השיווק. בתחילת עבודתה ברשת כיהנה כמנהלת מכירות עסקים של אזור תל אביב והתקדמה לתפקיד מנהלת שת"פ רשתית ופרויקטים מיוחדים. במסגרת תפקידה החדש תהיה אחראית על ריכוז הפעילויות השיווקיות ויישום אסטרטגיית הפרסום של הרשת.
 
 
עדי ברנוביץ'.
יחד עם זאת מינוי נוסף שפורסם היום הוא של שרי רכס שמונתה לתפקיד מנהלת פרויקטים שיווקיים. מאז הצטרפה לרשת פתאל, כיהנה רכס כמנהלת תקשורת שיווקית, תפקיד אותו מילאה בהצלחה רבה. שרי מביאה לתפקידה החדש ניסיון רב שנים ברשת. במסגרת התפקיד תרכז פרויקטים מיוחדים בארץ ובחו"ל ותמשיך לספק חומרי פרסום למלונות.
 

שרי רכס.
אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל התייחסה למינויים ואמרה: "אני מברכת על המינויים ובטוחה כי עדי ושרי ימשיכו לעשות חייל כל אחת בתחומה. אני מאחלת להם המשך עשייה פורייה והצלחה רבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה