תיירות

פתאל רוכשת ארבעה מלונות: אלו היעדים החדשים שיארחו אתכם

פתאל בעסקה משמעותית: רוכשת 4 בתי מלון ו-2 מלונות דירות בספרד בתמורה לכ-165.5 מיליון אירו. הרכישה נעשית במסגרת המיזם שהוקם לאחרונה עם גופים מוסדיים. בתי המלון ממוקמים על חופי האיים איביזה ומיורקה מדורגים  4 כוכבים וכוללים 1,119 חדרים, בריכות, מסעדות, חדרי כושר, חדרי ילדים ועוד
מערכת ice |  1
מלון הוואי איביזה (צילום מלון הוואי איביזה)
עסקה מהותית ראשונה למיזם המלונות של פתאל באירופה. החברה מדווחת היום, כי השותפות שהוקמה עם הגופים המוסדיים לרכישת בתי מלון חתמה על הסכם מחייב עם קרן ההשקעות KKR לרכישה בעקיפין או במישרין של מלוא הון המניות המונפק של 4 חברות ספרדיות המחזיקות בזכויות הבעלות של 4 בתי מלון ושני מלונות דירות מרשת ALUA בספרד בתמורה לכ-165.5 מיליון אירו. 
בתי המלון מדורגים בדירוג של 4 כוכבים, כוללים 1,119 חדרים וממוקמים על חופי הים באיביזה ומיורקה. השותפות תממן את העסקה ממקורותיה העצמיים וזאת בנוסף להלוואה בסך של כ-95 מיליון אירו שבכוונת השותפות לקבל מגוף בנקאי. יצוין כי, בתי המלון מצטרפים לשני בתי מלון שרכשה השותפות במלגה ופלמה.
 
בתי המלון הנרכשים הינם: "Alua Hawaii Ibiza" הכולל 209 חדרים, "Alua Miami Ibiza" כולל 360 חדרים, מלון דירות ALUASUN MIAMI IBIZA, הכולל 82 דירות,  "Alua Hawaii Mallorca & Suites" 230 חדרים ו- 68 Hawaii Mallorca Suites Palmanova  חדרים ו"Alua Palmanova Bay" 170 חדרים. כל בתי המלון נחשבים למובילים באזורים בהם הם פועלים, כוללים בריכות שחייה, מסעדות, חדרי כושר, מועדוני ילדים, ברים. בשנים האחרונות הושקעו בשיפוץ המלונות כ- 14 מיליון אירו ובכוונת החברה להשקיע כ-20 מיליון אירו נוספים בשיפוץ בתי המלון ושיפור הנראות והנוחות בהם.
האחראים על ניהול השותפות מטעם פתאל, גיא ורדי ויניב אמזלג ציינו כי: "העסקה הנוכחית משקפת שוב את יכולתה של פתאל לזהות הזדמנויות והוצאה לפועל של עסקאות בהיקפים משמעותיים עם גופים ושותפים בינלאומיים מהשורה הראשונה בעסקאות שייצרו גיוון וערך למשקיעי המיזם".
שי רז, מנכ"ל מלונות פתאל בספרד: "בשנים האחרונות בנתה פתאל פלטפורמת ניהול חזקה ורווחית לניהול מלונות הרשת בספרד התואמת לאסטרטגיית הצמיחה של החברה להתרחב באזורים האטרקטיביים ביותר ביבשת אירופה בהם יש לה כבר בתי מלון בערים ראשיות וערי נופש בספרד. שילוב המלונות הנרכשים ומיתוגם מחדש הוא חלק בלתי נפרד משגרת העבודה שלנו ואנו שמחים על כניסתנו לאיים הבלאריים".
רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות פתאל בבריטניה, הולנד וספרד: "אני מברך על רכישת 6 המלונות ושילובם בפורטפוליו המבוזר והאיכותי של הרשת. למעשה, עם רכישה זו, מחזקת  החברה את נוכחותה הדומיננטית ביעדי נופש באירופה כגון, הולנד, יוון, קפריסין בריטניה וגרמניה. אנו סומכים על היכולות שלנו להפוך אותם להצלחה פיננסית ולספק ללקוחותינו מרחב גדול יותר של בתי מלון גם בתחום העסקי וגם בפנאי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סירחון
    פתאל בית שימוש 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הפח אשפה של המלונאות הורידו את הענף לזנות הכל בצמצום רק לחסוך ולחסוך הבעלים מיליארדר מהעובדים עניים שכר מינימום הולכים לקבל ברית עוד 500 עובדים ירדנים למה לא רוצים להעלות את השכר לעובדים הקיימים בושה
    סגור