מינויים

קבוצת עוגן הכריזה על מינוי חדש בתפקיד סמנכ"לית השיווק

קבוצת עוגן דיווחה במהלך שעות הצהריים (שני) כי יפעת דוד תמונה לתפקיד סמנכ"לית השיווק של החברה
מערכת ice | 
יפעת דוד (צילום יחצ)
קבוצת עוגן הכריזה הבוקר (שני) על מינויה של יפעת דוד לתפקיד סמנכ"לית שיווק. במסגרת תפקידה דוד תגבש את האסטרטגיה עסקית והארגונים של קבוצת עוגן אשר עוסקת בתחום הפיננסי. למעשה קבוצת עוגן היא קבוצה חברתית הכוללת שישה ארגונים ללא כוונת רווח, אשר עוסקים במתן אשראי ובהעצמה פיננסית של אוכלוסיות מאותגרות כלכלית בישראל. עד כה העניקה עוגן למעלה מ- 70,000 הלוואות בהיקף של קרוב לשני מיליארד שקלים.
 
לדוד מעל 15 שנות ניסיון בניהול שיווק ואסטרטגיה עסקית בחברות פרטיות, ציבוריות ובינלאומיות. בין היתר כיהנה דוד כסמנכ"לית שיווק בקבוצת קידום, ולפני כן מילאה במשך עשור מגוון תפקידי ניהול שיווק בקבוצת בזק. בשנים האחרונות ליוותה חברות שונות כסמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה עצמאית.
 
יפעת דוד התייחסה למינוי ואמרה: "עוגן היא העולם החדש וההכרחי, עולם שמשלב חדשנות, חשיבה עסקית ומקצוענות ביחד עם תרומה חברתית שמייצרת אימפקט אמיתי על הפרט, החברה והמדינה. קהלי היעד של קבוצת עוגן רבים ומגוונים, החל בעסקים קטנים ומשפחות שמתקשות לקבל אשראי מהבנק וכלה בגופים מוסדיים שמשקיעים באג"ח החברתי שמנפיקה עוגן ובמנהלים בכירים שמשמשים בהתנדבות כמנטורים לעסקים קטנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה