מינויים

שאול אמסטרדמסקי משנה כיוון: זה הג'וב החדש שלו

ראש הדסק הכלכלי של כאן - שאול אמסטרדמסקי, עובר לעשות משהו אחר בכאן 11: "מפסיק להיות הפרשן הכלכלי. במקום זה, אתמקד ביצירת תוכן דיגיטלי בוידאו, ובאודיו"
מערכת ice |  3
שאול אמסטרדמסקי (צילום כאן 11)
רגע אחרי שראש הדסק הכלכלי והפרשן הבכיר של תאגיד השידור הציבורי חזר למקורות והודיע כי יחל לכתוב טור שבועי במוסף עיתון "כלכליסט" ויעסוק בעניינים הכלכליים והחברתיים הבוערים מזווית אישית" ובמקביל לכתיבת הטור אמסטרדמסקי ימשיך בעבודתו בתאגיד, נודע שבכל זאת מחכה לו שינוי קטן בכאן 11.
אמסטרדמסקי עדכן את עוקביו ברשתות החברתיות: "הודעה מנהלית: אחרי הרבה שנים בחדשות, אני עושה שינוי. אני נשאר ב״כאן״, אבל מפסיק להיות הפרשן הכלכלי. במקום זה, אתמקד ביצירת תוכן דיגיטלי בוידאו, ובאודיו. יותר סרטונים, יותר חיות כיס, ועוד מוצרים והפתעות אחרות שמוקדם לפרט עליהם. תודה למנהליי שהבינו שאני צריך שינוי ואפשרו אותו".
 
במסגרת עבודתו בתאגיד מגיש אמסטרדמסקי את ההסכת "חיות כיס" ואת התכנית "משחקי הכיס" שמשודרת בכאן 11. בהמשך התכנית התרחבה גם לשידורי "כאן ב'" ברדיו. אם לא די בכך שאול מופיע גם בסרטוני וידאו מטעם התאגיד ברשתות החברתיות. כל אלה גרמו לכך שאמסטרדמסקי נחשב לאחד העיתונאים הכלכליים הבכירים ביותר בתקשורת בישראל.
 
בנוסף לכך אמסטרדמסקי הוא חתן פרס סוקולוב לעיתונות הכתובה לשנת 2013. על פי ועדת הפרס, הוא הוענק לאמסטרדמסקי על כך שהעלה לסדר היום את שאלת הפנסיה בישראל באמצעות תחקיריו "המעמיקים והמקיפים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שאול מאחל לך בהצלחה לאן שלא תלך העיקר שתמשיך להיות אתה
    סבא מוסא 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה פרשן ברור פרשן מבין מעולה פרשן מסביר מעולה כיף לשמוע אותך מה כיף? תענוג לשמוע אותך אני מקווה שיהיו לך תכנים מועילים כאלה שיקשיבו לך במשרד הכלכלה השיכון ובמיוחד האוצר מיצידי שבאוצר יגנבו אותך לשם כדי שתאיר להם את הדרך הנכונה שא ברכה איש לרך החדשה
    סגור
  • 2.
    יוכפז היזהר מחבורת אלדד
    עובדת לשעבר 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם יפילו אותך הם כבר עושים זאת. ג.י.א
    סגור
  • 1.
    חבל שעוזב היה הטוב מבין הפרשנים על המרקע
    נקווה יחזור 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ובהצלחה בהמשך איש מוכשר וישיר.
    סגור