טלוויזיה

שאול אמסטרדמסקי הימם את הצופים: מדוע מרח לק בצפרוניים?

הפרשן הכלכלי התגלה כמעורה בעולם האופנה ולא חשב פעמיים לפני שהגיע למהדורה עם לק. "אף אחד לא העיר לי"
מערכת ice | 
שאול אמסטרדמסקי (צילום כאן 11)

הטרנד הביזארי והלא-כל-כך-חדש, של גברים שמורחים לק בציפורניים, צבר שוב תאוצה לאחרונה. בכאן חדשות סיקרו את העניין עם העיתונאי האחרון שהיינו חושבים שיצבע את ציפורניו - הפרשן הכלכלי שאול אמסטרדמסקי. הפרשן סיפר על טיול באיטליה עם משפחה וחברים  שערך לאחרונה, שם עלה הנושא. "נזכרתי שבתור ילד מאוד אהבתי למרוח את הלק של אמא שלי על הציפורניים", חשף אמסטרדמסקי ואמר, "ולאחרונה תהיתי מדוע הפסקתי עם המנהג הזה כשהפכתי למבוגר."

הפרשן וחבריו לטיול לא התלבטו, והלכו לבחור לק חדש לציפורניו של מגיש 'משחקי הכיס', שהחזיר גם את הזקן לאחרונה. "לא יצא כל כך טוב אבל אני מבטיח להשתפר." אמר והוסיף בהמשך כי "זה כבר לא טרנד חתרני, אלא אופנתי ועדכני. מדובר בשכבות גיל מאוד צעירות, גברים בגילנו לא הולכים עם זה, ואני לא יודע כמה זמן אשאר איתו."
 


אחד ממובילי הטרנד, כוכב הפופ הארי סטיילס הוא אחד ממובילי הטרנד הידוע באופנה הכיפית שלו. סטיילס, שגם הפך לאחרונה לשחקן ראשי, בכיכובו בסרט "אל תדאגי יקירתי", הודיע לאחרונה כי הוא עומד לצרף לתחומי העיסוק שלו את האיפור, והודיע ​שהחברה שלו, פליזינג, מתרחבת לתחום הקוסמטיקה.

היא כבר מוכרת לקים - אותם כאמור ראינו את הארי שם לעתים קרובות - ועכשיו היא משיקה פלטה של ​​פיגמנטים לעיניים וללחיים.
יותר ויותר גברים מאמצים קוסמטיקה - בדרך כלל כדי לכסות פגמים כמו כתמים - בחיי היומיום. כוכבי פופ ושחקנים כמו הארי לובשים לעתים קרובות מוצרי קוסמטיקה כדי להיראות במיטבם תחת תאורה כבדה על הבמה או במצלמה, מה שנותן גם למי שלא מפורסם לגיטימציה למרוח על ציפורניו את החומר שנחשב לנשי במיוחד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה