מינויים

דודי מנביץ מונה לכהונה נוספת כיו"ר איגוד תעשיות המזון

אתמול (שני) נבחר דודי מנביץ לקדנציה נוספת כיו"ר איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים. הוא ימשיך בתפקיד אותו הוא ממלא בשלוש השנים האחרונות
מערכת ice | 
דודי מנביץ איגוד תעשיות המזון (צילום חגית קדוש)
יו"ר עינת תעשיות מזון, דודי מנביץ, נבחר אתמול (שני) לקדנציה נוספת כיו"ר איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים. מנביץ ימשיך בתפקיד בו הוא משמש כיו"ר האיגוד בשלוש השנים האחרונות.
הבחירות ליו"ר איגוד תעשיות המזון התקיימו במסגרת האספה הכללית של איגוד תעשיות המזון בהתאחדות לשנת 2022, במשרדי התאחדות התעשיינים בתל אביב. הליך הבחירות היה מכובד ובלט בכמות הבוחרים שהייתה גבוהה במיוחד כאשר עשרות תעשיינים מימשו את זכות הבחירה שלהם.
 
עם בחירתו המחודש לתפקיד יושב הראש אמר מנביץ: "איגוד חזק מחייב עבודה משותפת בין כל היצרנים השונים, קטנים, בינוניים וגדולים ובין הענפים השונים בתעשיית המזון. לכולם אינטרס אחד מובהק, חיזוק תעשיית המזון הישראלית ואת זה נוכל לעשות רק ב'יחד'. אפעל לחיזוק ההנהלה בצירוף יצרנים קטנים באמצעות מינויי יו"ר שעומדים לרשותי".
דודי מנביץ בן ה-66 מכהן במספר רב של תפקידים בהתאחדות התעשיינים בהם חבר נשיאות, חבר ועדת הכלכלה, חבר ועדת סחר חוץ, יו"ר ועדת שיווק איגוד וכמובן יו"ר איגוד תעשיות המזון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה