מינויים

דלויט מכריזה: זהו המוביל החדש של תחום המכס בחטיבת המס

רפי גבאי (59), מביא עמו לתפקיד ניסיון עתיר שנים בתחום המכס הכולל התמחות באכיפה, בדיקה, גביה, ניהול ופיתוח הון אנושי.
מערכת ice | 
לחיצת יד (צילום pexels)
פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte, מודיעה היום (רביעי) על מינויו של רפי גבאי למוביל תחום המכס בחטיבת המס. גבאי מצטרף לפירמה לאחר שהשלים תקופת צינון מתפקידו האחרון, מנהל בית מכס אשדוד, בו היה אמון על 70% מהסחר הימי לישראל, היקף גבייה של עשרות מיליארדי שקלים בשנה וניהול של מאות עובדים ועובדות.
גבאי (59), מביא עמו לתפקיד ניסיון עתיר שנים בתחום המכס הכולל התמחות באכיפה, בדיקה, גביה, ניהול ופיתוח הון אנושי. ב-30 השנים האחרונות כיהן בתפקידי ניהול בכירים בתחום המכס (מכס נתב"ג, מכס מרכז ומכס אשדוד) וכדירקטור מטעם רשות החברות הממשלתיות.
 
במסגרת תפקידיו כמנהל בתי המכס הגדולים בישראל היה אמון על שירותי היבוא והיצוא למרבית החברות המובילות במשק. גבאי ליווה את הקמת נמלי הים החדשים באשדוד ובחיפה, את פרוייקטי הרכבת הקלה בת"א, הקמת FAB28 של אינטל בקריית גת, הקמת תחנות כוח ומתקני התפלת מים ועוד. בנוסף קידם את כל שרשרת הסחר בישראל כמו הסרת חסמי יבוא ושחרור מטענים door to door  באמצעות חברות הבלדרות הבילאומיות.
במשך השנים הוביל כיו"ר מספר רב של וועדות שעסקו בביקורת, הגברת פיקוח וקידום רפורמות במגוון פרויקטים לאומיים. גבאי בוגר תואר ראשון במדעי המדינה מאוניבריסטת בר אילן. בנוסף הוא בוגר תכנית אלכ"א, למדיניות חברתית, תכנית ניהול בכיר של נציבות שירות המדינה והאוניברסיטה הפתוחה, תכנית להכשרת דירקטורים של אוניברסיטת ת"א וקורס הכשרת חוקרים מטעם אגף המכס ומע"מ.
Deloitte: "מברכים על הצטרפותו של רפי גבאי לנבחרת המובילה של Deloitte ישראל. אנו ממשיכים לחזק את הצעות הערך שלנו עבור לקוחותינו בכל היבטי המס. חיזוק תחום המכס יאפשר לייעל תהליכים, לחזק את השירותים ולסייע בהגברת פעילות הסחר הבינלאומי על כלל היבטיו עבור לקוחותינו". רפי גבאי: "שמח להצטרף לנבחרת המצוינת של Deloitte ישראל ולהעצים את שירותי המכס עבור לקוחתינו במסגרת סל הפתרונות שחטיבת המס מעניקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה