השוק

עוד עסקת ענק לדלויט: רכשה את OPS LABS

מ- Deloitte ישראל נמסר: "אנו ממשיכים בחיזוק הצעת הערך עבור לקוחותינו במתן שירותים ופתרונות ענן מקצה לקצה, המחברים בין הצורך העסקי לפתרון טכנולוגי. אנו מברכים על הצטרפותה של OPS LAPS לנבחרת המובילה של Deloitte בישראל"
מערכת ice | 
בכירי OPS LABS ודלויט (צילום שיווק דלויט)
פירמת הייעוץ Deloitte מודיעה היום על רכישת חברת OPS LABS המתמחה בשירותי ענן ובכך מחזקת את יכולותיה בפתרונות ושירותי מחשוב ענן ו-DevOps לארגוני Enterprise, חברות קטנות ובינוניות וסטארטאפים בכלל המגזרים והתעשיות.
Deloitte היא הפירמה הגלובלית המובילה לליווי חברות בטרנספורמציה מבוססת פתרונות ענן מקצה לקצה (ייעוץ, יישום ותפעול של פתרונות ענן) ומשלבת את כלל הדיסציפלינות הנדרשות למתן מענה מלא לצרכי הארגון: דאטה, סייבר, דיגיטל ועוד. הצטרפותה של OPS LABS ל-Deloitte ישראל, משלימה ומחזקת את הצעת הערך ש- Deloitte מעניקה ללקוחותיה ובכך למעשה מציעה מסע קצה לקצה במעבר לטכנולוגיות ענן.
עסקה זו, כמו עסקאות קודמות שביצעה Deloitte, הינה המשך יישום האסטרטגיה של הפירמה כשחקן גלובלי הנשען על שיטות, כלים וידע עולמיים הממונפים ע"י יכולות חזקות בשוק המקומי בישראל, שעיקרה ובמרכזה התרחבות והעמקת היכולות הטכנולוגיות, על מנת לתת מענה לכל הצרכים העסקיים של לקוחותיה.
 
OPS LABS מעניקה שירותי יישום פתרונות בענן, מתודולוגיות ופרקטיקות של DevOps, אבטחת מידע, IaC (תשתיות כקוד בענן ו-On prem), פתרונות ניטור ו- Observability, שירותי FinOps ואופטימיזציה לעלויות ענן ועוד. החברה פועלת בסביבה רב עננית. OPS LABS הוקמה ב-2018 על ידי המייסד והמנכ"ל בנימין דבוסקין, מומחה לשירותים מקצועיים, ייעוץ DevOps ותשתיות ענן. החברה מונה כ-30 עובדים בארץ ובחו"ל, אשר צפויים להשתלב בפרקטיקת הענן של Deloitte כחלק מהרכישה.
מ- Deloitte ישראל נמסר: "אנו ממשיכים בחיזוק הצעת הערך עבור לקוחותינו במתן שירותים ופתרונות ענן מקצה לקצה, המחברים בין הצורך העסקי לפתרון טכנולוגי. אנו מברכים על הצטרפותה של OPS LAPS לנבחרת המובילה של Deloitte בישראל. דלויט היא השחקן המוביל בעולם בטרנספורמצית ענן והשותף הגלובלי המוביל של GCP ו- AWS והצטרפותה של Ops Labs מהווה נדבך מרכזי למתן פתרונות ענן בישראל".
מ- OPS LAPS נמסר: "אנחנו מתרגשים ושמחים להצטרף לחברת הייעוץ הגדולה בעולם וביחד להוביל את שוק שירותי הענן לגבהים חדשים שעוד לא נראו בישראל. אנו מאמינים שהשילוב של הפרקטיקות העסקיות והמוניטין הבלתי מעורער של Deloitte יחד עם הניסיון המקצועי ואמון לקוחותינו ושותפינו שצברנו לאורך השנים יהיה שילוב אשר יציע ערך מוסף עצום, תחרותי וייחודי בתחום הענן בישראל ובשוק הגלובלי"
את העסקה ליוו עו״ד רן בן ארי ממשרד עו"ד גרוס מטעם Deloitte, ועו״ד אורן שפייזר ממשרד עו"ד גרנות שפייזר מטעם OPS LABS.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה