מינויים

קשת 12 בתכנית חדשה: מי תשב ליד מעיין אדם?

אחרי שכבר צולם פיילוט לתכנית המסתמנת עם המגישה המיועדת אילנית לוי לצד מעיין אדם, היא החליטה לסגת בה מההסכמה, כעת מי שתחליף אותה היא דנה גרוצקי שתוביל את התכנית יחד עם אדם. מה יהיה השם שנבחר לרצועה החדשה?
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
בתחילה היה נראה כי מעין אדם ואילנית לוי בדרך לתוכנית משותפת בקשת 12. לאחר שהשתיים כבר צילמו בחודש שעבר פיילוט לתוכנית חדשה בהגשתן, כאשר אם הכל היה מתנהל כשורה הן היו אמורות להגיש רצועה יומית בלוח השידורים של קשת, אבל לוי החליטה לוותר על ההצעה.
כעת, מי שתהיה המגישה השנייה לצד אדם היא דווקא בוגרת 'ערב טוב עם גיא פינס' דנה גרוצקי. היא תמלא את המשבצת של לוי שהיא אחת המגישות העסוקות בטלוויזיה כאשר מאז 2018 היא מנחה את תוכנית האירוח "גלית ואילנית" בקשת 12, לצד גלית גוטמן. כמו כן, משנת 2020 משחקת בסדרה "זיגי" בערוץ TeenNick למנויי HOT לצד ביתה אלין. לתכנית החדשה בקשת 12 יקראו 'מדברות על זה'.
 
אדם לעומתה, כוכבת האח הגדול והישרדות, החלה להנחות ב-2019 את התוכנית "24 בצהריים" בערוץ 24, לצד גל אוחובסקי ועדי לאון. ביוני 2021 החלה להגיש לצד אבי קורניק את העונה השנייה של מגזין התרבות "מה הלוז" בקשת 12. ביולי 2021 החלה להגיש תוכנית רדיו ב-103fm.
באפריל 2018 גרוצקי החלה להגיש לצידו של גיא פינס את תוכנית הבידור "ערב טוב עם גיא פינס" בערוץ קשת 12. מגישה את חדשות התרבות בתוכנית הבוקר של ניב רסקין באותו ערוץ. גרוצקי השתתפה גם ב"בטבע שלכם" בערוץ הטיולים; ובתוכניות "הגעת ליעד", ו"החיים על פי נועה תשבי" בערוץ החיים הטובים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעיין אדם
    זואי 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את גרגרנית ראיתי שכבר כתבת את לא מלואימניקית רק מנחה . תרגעי לכי לקנות במחיר מלא לא יפה את מבקשת קוד קופון לא רוצה לשלם די חזירות
    סגור