מינויים

הוארכה כהונתו של נשיא המכללה למנהל פרופ' יורם רבין

פרופ' יורם רבין המכהן כנשיא המסלול האקדמי של המכללה למנהל בארבע השנים האחרונות ימשיך ל-4 שנים נוספות בתפקיד, לפני כן שימש כיועץ המשפטי למבקר המדינה ודיקן הפקולטה למשפטים ע"ש חיים שטריקס: "נמצאים בתקופה של שגשוג כלכלי ויציבות פיננסית"
מערכת ice | 
יורם רבין (צילום המכללה למנהל)

המסלול האקדמי במכללה למנהל הודיע היום כי כהונתו של הנשיא פרופ' יורם רבין תוארך בארבע שנים נוספות. רבין מכהן בתפקיד בארבע השנים האחרונות ולפני כן כיהן כיועץ המשפטי למבקר המדינה בין השנים 2016-2019, כאשר בין השנים 2011-2016 כיהן כדיקן הפקולטה למשפטים ע"ש חיים שטריקס. רבין בוגר המסלול האקדמי במכללה למנהל ובעל תואר שני ושלישי מאוניברסיטת תל אביב.

בנוסף רבין, הוא ממייסדי התנועה לחופש המידע ומשמש כחבר הנהלה, בנוסף משמש כחבר הוועד המנהל של העמותה למשפט ציבורי בישראל ובעברו היה חבר בוועדת דוברות לרפורמה בחינוך2005. פרופ' רבין חוקר ומרצה בנושאי דיני עונשין, משפט חוקתי וזכויות אדם. בין חיבוריו, הספרים "זכות הגישה לערכאות כזכות חוקתית", "הזכות לחינוך", "דיני עונשין". הוא משמש בנוסף כיו"ר במערכת הפרקליט, כתב העת המשפטי של לשכת עורכי הדין.

פרופ' יורם רבין מסר: "בימים אלה, המכללה נמצאת בתקופה של שגשוג כלכלי ויציבות פיננסית, אקדמיזציה, הולכת וגוברת, ובעיקר וזה הכי חשוב, העבודה נעשית בשיתוף פעולה מלא של כל הגורמים במכללה, סגל מנהלי, סגל אקדמי, מטה מגובש והשענות על דירקטוריון מגובש ורציני. יש עוד עבודה לעשות ויעדים להשיג. ויש לנו גם תוכניות ביצוע מקצועיות".

אבי בלשניקוב יו"ר חבר הנאמנים המסלול האקדמי במכללה למנהל מסר: "אני מציין לשבח את תקופת כהונתו בארבע השנים האחרונות של פרופ' רבין והישגיו הרבים לקידום המכללה הן בצד המנהלי והן בצד המקצועי, אלה היו ארבע שנים של עשייה ברוכה בהצטיינות יתרה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה