מינויים

חברת "דן אנד ברדסטריט" בשינוי מפתיע: אלו המינויים החדשים

על רקע הפעילות הגוברת בשוק האשראי, "דן אנד ברדסטריט" הודיעה על מינויים בכירים חדשים בחברה. במסגרת המינויים, משה ידגר צפוי לכהן כמנכ"ל חברת "קפטן טכנולוגיות" ואפרת שגב מונתה למנכ"לית לשכת האשראי לישראל

מערכת ice | 
עסקים למען עסקים - משבר הקורונה (צילום pexels)
לאור הפעילות הגוברת בשוק האשראי, חברת המידע העסקי הגדולה בעולם, "דן אנד ברדסטריט" מודיעה על שינויים ארגוניים. אותם שינויים מהותיים מתקשרים למינויים חדשים בחברה, כאשר משה ידגר צפוי לכהן כמנכ"ל חברת "קפטן טכנולוגיות" ואפרת שגב מונתה למנכ"לית לשכת האשראי לישראל.
דורון כהן, יו"ר דן "אנד ברדסטריט", התייחס להשפעות המלחמה על החברה: "בתקופה האחרונה מדינה שלמה נמצאת בטלטלה. המשק הישראלי מתמודד עם חוסר ודאות ועסקים רבים נאבקים על מנת להתמודד עם אתגרי המלחמה".
 



יו"ר החברה הדגיש כי "לאור הפעילות הגוברת בשוק האשראי והרצון שלנו לשמר את ההישגים המרשימים, הן של דן אנד ברדסטריט, הן של לשכת האשראי והן של קפטן טכנולוגיות, אנו רואים חשיבות עליונה בגיבוש שדרה ניהולית ומנהיגות עסקית ממוקדת לכל אחת מהחברות, אשר תאפשר לנו להמשיך להוביל את שוק המידע העסקי ואת שוק האשראי בישראל ולייצר חדשנות וערך הולך וגובר, עבור לקוחותינו".

משה ידגר יסיים את תפקידו כמנכ"ל לשכת האשראי וימשיך לכהן כמנכ"ל חברת "קפטן טכנולוגיות". אפרת שגב, צפויה לכהן כמנכ"לית לשכת האשראי לישראל ותסיים את תפקידה כסמנכ"לית אגף דאטה, אנליזה ומוצרים.

בתמונה: משה ידגר קרדיט: דנה ברק


בתמונה: אפרת שגב קרדיט: ניב קנטור

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה