מינויים

דרמה במשרד האנרגיה: מדוע המנכ"ל עוזב אחרי שנה בלבד בתפקיד?

אחרי שישראל כץ מונה לשר החוץ עם כניסתם של ההסכמים הקואליציוניים, הוא החליט למנות את מנכ"ל משרד האנרגיה, יעקב בליטשטיין, לתפקיד מנכ"ל משרד החוץ, זאת אחרי שכיהן פחות משנה בתפקידו
מערכת ice | 
ישראל כ"ץ (צילום פייסבוק/ישראל כץ)
לפני שנה, עם כניסתו של ישראל כץ לתפקיד שר האנרגיה של ישראל, הוא מינה לתפקיד מנכ"ל המשרד את יעקב בליטשטיין. השבוע, כחלק מההסכמים הקואליציוניים, כץ עזב את תפקידו כשר האנרגיה ומונה לשר החוץ של מדינת ישראל, כאשר מי שנכנס לנעליו הוא שר החוץ בשנה האחרונה, אלי כהן, זאת בעקבות העובדה כי השניים רצו מאוד את התפקיד במשרד החוץ, ולכן החליטו על רוטציה.
בעקבות כך, החליט כץ למנות את יעקב בליטשטיין, מי שכאמור כיהן כמנכ"ל במשרדו בשנה האחרונה, לתפקיד מנכ"ל משרד החוץ. מדובר בטלטלה של ממש עבור שני המשרדים, כאשר הצמרת הניהולית שלהם מוחלפת תוך כדי מלחמה. על פי "דה מרקר"  כהן מייעד לתפקיד מנכ"ל משרד האנרגיה את יוסי דיין, שמשמש כיום כסמנכ"ל משרד החוץ.
 
בתוך כך, השבוע, עם ההחלפה בין השניים, נודע כי לאחר חודשים רצופים במשא ומתן קדחתני, צפוי להיחתם הסכם היסטורי בין העובדים להנהלת משרד החוץ. היקף ההסכם הקיבוצי יעמוד על 45 מיליון שקל.
ההסכם אמור לפתור אחת ולתמיד את סכסוכי העבודה במשרד בין העובדים לבין ההנהלה ולתקן למעלה מ-12 שנה של עיוותים, מחלוקות והשבתות. ההסכם כולל רפורמה בכל הדרגים והתאמה למציאות של משרד הממשלה (התאמה של דרג מול תקן ותפקיד), שיפור בתנאי השכר ותיקוני עיוותים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה