מינויים

אסף רפפורט מינה נשיא חדש ל-Wiz: יגיעו למכירות של מיליארד דולר?

חברת הסייבר Wiz בבעלותו של אסף רפפורט, מודיעה  על מינויו של דאלי ראג'ק לנשיא החברה וסמנכ"ל התפעול. בנוסף, חשפה החברה כי רשמה הכנסות ממכירות ב-2023 של 350 מיליון דולר, וצופה הכנסות של מיליארד דולר ממכירות. תגיע ליעד?
מערכת ice |  1
דאלי ראגק ואסף רפפורט (צילום אוהד קב)
חברת הסייבר Wiz מודיעה היום (שני) על מינויו של דאלי ראג'ק (Dali Rajic) לנשיא החברה וסמנכ"ל התפעול. ראג'ק ידווח לאסף רפפורט, מייסד-שותף ומנכ"ל החברה.
נוסף על כך, החברה חושפת לראשונה כי הגיעה בסוף 2023 להיקף מכירות (ARR) בגובה 350 מיליון דולר עם נתח שוק של 40% מחברות Fortune100, וכי היעד שלה הוא להגיע למיליארד דולר מכירות. וויז גייסה עד היום 900 מיליון דולר לפי שווי אחרון של עשרה מיליארד דולר. החברה מעסיקה כ-900 עובדים ומתכננת לגייס בשנה הקרובה כ-400 עובדים בישראל, בארה"ב ובמדינות נוספות.
 
דאלי ראג'ק יצטרף לוויז עם יותר מ-25 שנות ניסיון בתפקידי מכירות, תפעול ו-go-to-market בחברות מובילות, וצפוי להוביל את אסטרטגיית הצמיחה של החברה – בדרך להנפקה ולהפיכתה לחברה ציבורית. ראג'ק כיהן בארבע השנים האחרונות כנשיא וסמנכ"ל תפעול של Zscaler (NASDAQ: ZS), ותחת ניהולו המכירות השנתיות של החברה זינקו ב-700%.
קודם לכן שימש כ-Chief Customer and Revenue Officer ב-AppDynamics שנרכשה על ידי סיסקו והוביל את החברה מ-7 מיליון דולר מכירות למיליארד דולר מכירות. בנוסף, דאלי מילא שורת תפקידי ניהול ומכירות בארגונים כמו  BMC Software ו- Verint.  
אסף רפפורט, מייסד ומנכ"ל Wiz, מסר: "אנחנו שמחים להודיע על הצטרפותו של דאלי ראג'ק להנהלת Wiz, חברה שפועלת כבר מהיום הראשון עם חזון ברור של צמיחה מהירה, חדשנות טכנולוגית וערך תמידי ללקוחות. בשנה הקרובה אנחנו מתכננים לעשות קפיצת מדרגה נוספת ולהמשיך לפעול למען המטרה הבאה שלנו - מיליארד דולר מכירות, עם הפנים לקראת הנפקה. במשך השנים דאלי הוביל צמיחה אדירה בכמה מהחברות הגדולות והחדשניות בעולם, ואנחנו בטוחים שהוא ימלא חלק מכריע במסע הצמיחה שלנו, בדרך להוביל את שוק אבטחת הענן העולמי". 
שרדול שאה, שותף בקרן Index Ventures וחבר דירקטוריון ב-Wiz: ״מאחורי סיפור ההצלחה של וויז עומדת תפיסת עולם ששמה את הלקוחות במרכז - ובונה פלטפורמה חדשנית שתפורה בדיוק למידותיהם. דאלי, שמצטרף לחברה עם רקורד מרשים של בניית חברות בסקייל, שותף לאותם הערכים ולתשוקה האמיתית ללקוחות. הניסיון שלו ימלא תפקיד משמעותי במסע הצמיחה של וויז, בדרך להפוך לחברת אבטחת הענן המובילה בעולם״.
דאלי ראג'ק, נשיא וסמנכ"ל תפעול, Wiz: "לאורך הקריירה שלי זכיתי לעבוד ולהשפיע על חברות טכנולוגיה מצוינות בתעשייה. ל-Wiz יש הזדמנות אדירה בשוק בו היא פועלת, כמו גם את היכולת להמשיך לצמוח במהירות ובקנה מידה משמעותי. אתגר מיליארד הדולר מכירות שהחברה מציבה בפניה הוא כזה שלא יכולתי לסרב לו – אנחנו הולכים לשנות את פני אבטחת הסייבר, ואני יותר ממוכן להתחיל לעסוק במלאכה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טירוף...
    יוני 02/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה פשוט לא יאומן החברה הזו... על אפם ועל חמתם של כל החמוצים
    סגור