מינויים

קוקה קולה ישראל נפרדת: הבכיר עזב ומונה למנכ"ל בחברה אחרת

אלעד חורש יסיים בימים הקרובים את תפקידו כסמנכ"ל שיווק בירות בחברה המרכזית קוקה קולה ישראל וייכנס כשותף ומנכ"ל בחברה חדשה שהקים בשותפות - SyncLabel
מערכת ice |  1
מפעל קוקה קולה (צילום shutterstock)
אלעד חורש יסיים בקרוב את תפקידו כסמנכ"ל שיווק בירות בחברה המרכזית קוקה קולה ישראל ונכנס כשותף ומנכ"ל בחברה חדשה. חורש יסיים את תפקידו כסמנכ"ל השיווק של מחלקת הבירות בחברה המרכזית (קרלסברג, טובורג, ויינשטפן, גינס ועוד) ויוצא לדרך חדשה בחברה בה הוא יהיה שותף ומנכ"ל– SyncLabel.
SyncLabel מפתחים פתרון מקצה לקצה בתחום התוויות החכמות ומאפשרים למנהלי השיווק לייצר קשר ישיר עם הצרכן דרך תוויות ייחודיות לכל מוצר. חווית הצרכן יכולה להשתנות לפי קמפיין - בין אם זה עידוד למחזור ומידע על המוצר והשפעותיו הסביבתיות, שימושים בעולמות הגיימינג, ארנק דיגיטלי, מועדוני לקוחות, חנויות וירטואליות ועוד. 
השירות הניתן ע"י הפלטפורמה של SyncLabel מכיל בתוכו מערכת CRM חדשנית לעולם האריזות וחיבור לטכנולוגיות דפוס מתקדמות, המפותחות בשילוב כוחות של SyncLabel עם אחת מענקיות הדפוס העולמיות. הפלטפורמה של SyncLabel מאפשרת למנהל השיווק לקבוע את החווית הצרכן שהוא רוצה ואת המידע שהוא מעוניין להעביר לצרכן, וגם לקבל מידע על הרגלי השימוש של הצרכנים.
אלעד חורש (צילום: דן לב)
"אחד הדברים המשמעותיים שלמדתי בתחום האלכוהול נוגע לחשיבות של יצירת חוויות אמיתיות שייצרבו בלב הצרכנים. החיבור החזק שמושתת על ערכי המותג שפוגשים את ערכי הצרכן יהפוך צרכנים ללקוחות נאמנים ואף לשגרירי מותג". אומר אלעד חורש.
חורש מוסיף על החברה החדשה: "SyncLabel מיועדת לחברות המסתכלות על הפאנל שמתחיל ברכישת המוצר ושואפים לייצר חווית צרכן משמעותית על מנת לטפח לקוחות מרוצים ושמחים. אנחנו שואפים שתקשורת בין המותג לצרכן תהיה כמו לחיצת יד בין חברים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עשית בשכל חבר וכל מילה נוספת מיותרת,בהצלחה בהמשך (ל"ת)
    ינון 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור