נדל"ן ותשתיות

אשדר ממשיכה בפרויקטים בבקעת אונו: מקימה את "מגדל אשדר" בגני תקווה

חברת הנדל"ן הקימה מעל ל-2,500 דירות בבקעת אונו ומתכננת עוד כ-600 דירות ב-5 שנים הבאות, כעת היא יוצאת לדרך בפרויקט חדש. מה העלויות? כל התשובות בפנים
כפיר אדר | 
אשדר פרדס אונו (צילום אשדר)
חברת אשדר מקבוצת אשטרום מקימה את פרויקט "מגדל אשדר" גני תקווה. מגדל אשדר כולל 61 דירות מרווחות בנות 5,4 ו- 6 חדרים. עד כה, אשדר הקימה מעל ל-2,500 דירות בבקעת אונו ומתכננת עוד כ-600 דירות, ב-5 שנים הבאות.
בפרויקט מוצעות כעת (בשלב הפריסייל) למכירה: דירות 4 חדרים (116 מ"ר + 14 מ"ר מרפסת) החל מ- 2,530 מיליון שקל, דירות 5 חדרים (131 מ"ר+ 14 מ"ר מרפסת) החל מ-2,972 מיליון שקל, דירות 6 חדרים (149 מ"ר+ 16 מ"ר מרפסת) החל מ-3,270 מיליון שקל. בפרויקט מוצעות גם למכירה פנטהאוזים. אדריכלי הפרויקט הוא משרד גל מרום אדריכלים ואכלוסו צפוי בעוד כשלוש  שנים.
פרויקט "מגדל אשדר" מצטרף למספר פרויקטים שהחברה הקימה ומתכננת בבקעת אונו: אשדר יהודה מכבי - קרית אונו, שכונת גנים בגני תקווה, פרויקט לב גני תקווה, פרדס קרית אונו, אשדר מונוסון ביהוד מונוסון, אשדר מונטיפיורי בקרית אונו ומתוכנן פרויקט רחבת השקד בקרית אונו.
בפרויקט 'אשדר פרדס אונו' בקריית אונו, חברת אשדר מקבוצת אשטרום מציעה למתעניינים לראות במו עיניהם את הדירה 'על הנייר' ולערוך סיור וירטואלי בה, באמצעות טכנולוגיה אותה פיתחה חברת 3dcom, שמיפתה את הפרויקט והאזור ובכך יצרה מרחב וירטואלי, בו יכול הקונה לשוטט כאילו הוא הולך במרחב הפיזי, דרך לובי הבניין ועד המרפסת בדירה, ממנה ניתן גם לראות את הנוף האמיתי שיראה הקונה ביום שיכנס לדירה, עם ציון מוקדי עניין באופק.
לדברי רחלי בריזל, סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת אשדר מקבוצת אשטרום: "קרית אונו מציעה איכות חיים ברמה גבוה ובמרחק קצר מתל אביב. חיי קהילה עשירים ומוסדות חינוך מהמובילים בישראל, לצד פארקים ירוקים ופסטורליות משולבת אורבניות. לאור כל אלו, חברת אשדר בחרה להרחיב את פעילותה באזור זה בשנים הקרובות. האפשרות לראות את הדירה עוד טרם נבנתה, מנגישה ומנעימה לקונה את תהליך הרכישה, כבר לא צריך לדמיין באמצעות תוכניות משורטטות ומורכבות, אלא אפשר ממש לראות את העננים חולפים בשמיים מעל המרפסת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה