נדל"ן ותשתיות

רני צים מרכזי קניות ממשיכה להתרחב בהשקעה של כ-130 מיליון שקל

תרכוש מגשם החזקות 50.01% מהמרכז המסחרי "אונו סנטר" בשטח כ-18 אלף מ"ר שנבנה כחלק מפרויקט רחב היקף בבקעת אונו. בהתאם להסכם העקרונות שנחתם, רני צים מרכזי קניות תופקד על ניהול המרכז המסחרי ושיווקו
כפיר אדר | 
אונו סנטר (צילום סטודיו לומו)
חברת רני צים מרכזי קניות ממשיכה להרחיב את היקפי פעילותה. החברה מעדכנת היום כי חתמה על הסכם עקרונות (מותלה) עם גשם החזקות לרכישת 50.01% מהזכויות במרכז המסחרי "אונו סנטר" בהקמה בשטח של כ-18 אלף מ"ר בבקעת אונו תמורת כ-130 מיליון שקל ("המקדמה").
כנגד כל תשלום מתשלומי המקדמה תומצא לצים בטוחה מכח חוק המכר. התמורה הסופית כפופה להתאמה שתשקף נגזרת של NOI שנתי של המרכז המסחרי במועד שיחול בין 24-36 חודשים ממועד קבלת טופס 4 למרכז המסחרי, בשיעור היוון של 8% ובקיזוז המקדמה והשקעות שניתנו ו/או ינתנו לשוכרים במרכז המסחרי.
המרכז המסחרי ייבנה כחלק מפרויקט ייחודי ורחב היקף בבקעת אונו, הכולל גם שטחי משרדים בהיקף של כ-28 אלף מ"ר וכ-200 יח"ד, שצפוי להפוך בשנים הבאות למוקד פעילות מרכזי באזור קריית אונו, אור יהודה והסביבה. לרני צים מרכזי קניות הוענקה אופציה להגדיל את חלקה בפרויקט ל-70.01% לפי מנגנון תמורה שסוכם בין הצדדים. המרכז נמצא בסמיכות לכביש מרכזי ובכניסה לשכונה שוקקת חיים עם 30 אלף תושבים וישרת את השכונה החדשה הנמצאת בהקמה ליד, בה מתוכננות כ-8,000 יחידות דיור, מבני ציבור ומשרדים. מכללת קריית אונו, אשר מונה כ-15,000 סטודנטים נמצאת בסמוך וכן תוקם בקרבת המרכז תחנה של הרכבת הקלה.
בהתאם להסכם העקרונות שנחתם, לצורך ניהול המרכז המסחרי יקימו הצדדים חברת ניהול משותפת אשר תנוהל ע"י רני צים מרכזי קניות. השלמת הפרויקט וקבלת טופס 4 צפויה להתקיים בסוף מאי 2024, כאשר להערכת החברה ה-NOI הצפוי בשנה הרביעית להפעלתו של המרכז המסחרי (בהנחת תפוסה מלאה) יעמוד על כ-24 מיליון שקל. הצדדים יפעלו לחתימה על הסכם מחייב בתוך תקופה של 45 ימים, במהלכה בין היתר תבצע החברה בדיקות נאותות לשביעות רצונה.
רני צים, יו"ר רני צים מרכזי קניות: "אנחנו מעדכנים היום על הסכם עקרונות לרכישת 50.01% מ"אונו סנטר" בבקעת אונו שהינו חלק מפרויקט רחב היקף שבנייתו החלה לאחרונה. רכישת הנכס הינה כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של רני צים מרכזי קניות, המתמחה במרכזים שכונתיים עם חווית בילוי ותמהיל ייחודי. מדובר בנכס שממוקם במרכז הארץ, בסמיכות לכביש מרכזי ובכניסה לשכונה שוקקת חיים עם 30 אלף תושבים ואנו מאמינים כי ביכולתנו להביא להשבחה משמעותית מאוד של הפרויקט ולמצב אותו כאבן שואבת לתושבי קריית אונו, אור יהודה והסביבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה