נדל"ן ותשתיות

צפון ת"א: הבניינים הישנים ייהרסו - ו-22 משפחות יקבלו דירות חדשות

משנות החמישים מתגוררות משפחות בצפון תל אביב.  פרויקט פינוי בינוי של קבוצת רוזיו ישנה את צביון השכונה: 48 דירות ייבנו במקום 22 שיהרסו בבניין בן 8 קומות. מנכ"ל ובעלים, קבוצת רוזיו: "בשנים הקרובות עתיד מתחם סומייל המתחדש להפוך ללב החדש של תל אביב והצפון הישן" 
אריאל נוי | 
בן סרוק קבוצת רוזיו (צילום הדמייה Evolve media)
קבוצת רוזיו מדווחת היום (ראשון) על קבלת היתר בנייה ע"י הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בתל אביב, לפרויקט בן סרוק. הפרויקט כולל הריסת 22 דירות ישנות הקיימות היום ב-2 בניינים מחוברים משנות החמישים ובמקומן עתידים להיבנות 48 יח"ד בבניין בוטיק בן 8 קומות ובתמהיל מגוון של דירות 2/3 חדרים בשטחים של 50– 60 מ"ר ודירות מיני פנטהאוז ופנטהאוז בשטחים שנעים בין כ- 120-170 מ"ר.
יובל רוזיו, מנכ"ל ובעלים, קבוצת רוזיו ציין: "בשנים הקרובות עתיד מתחם סומייל המתחדש להפוך ללב החדש של תל אביב והצפון הישן בפרט עם נגישות מרבית למוקדי בילוי, תחבורה, מוסדות חינוך וקהילה. כחלק מאסטרטגיית הקבוצה לאתר את האזורים בעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר באזורי הביקוש-  זיהינו את מתחם סומייל כדבר הבא, אנו מאמינים בו מאוד" .
הבניין החדש שיוקם צפוי לכלול 48 יח"ד כאשר 22 דירות מיועדות לדיירי 2 הבניינים. כל דייר קיבל תוספת של כ- 8 - 12 מ"ר לשטח הדירה הקיים, מרפסת שמש בשטח של כ- 12 מ"ר, חנייה תת קרקעית קונבנציונאלית, לובי מפואר, חדר עגלות ואופניים וכן מחסנים לשימוש הדיירים. 26 יח"ד הנותרות משווקות ע"י קבוצת רוזיו וכוללות דירות בגדלים של  2-3 חדרים בשטח של כ- 50 מ"ר ובנוסף מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים בשטחים של בין כ- 120 – 170 מ"ר.
רחוב בן סרוק הינו חלק ממתחם סומייל- המתחם החם ביותר הקיים היום בתל אביב ואחת מחטיבות הקרקע המרכזיות והחשובות בצפון-מרכז העיר הממוקם בין הצירים הראשיים: אבן גבירול, ז'בוטינסקי וארלוזורוב ומשתרע על שטח של 45 דונם.
הפרויקט עתיד לעלות על הקרקע בחודש ספטמבר הקרוב ואכלוס הדירות צפוי לעוד כשנתיים וחצי. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה