נדל"ן ותשתיות

פרויקט ענק לאאורה עם צפי הכנסות של כ-2 מיליארד שקל

מגה פרויקט חדש לחברת יזמות הנדל"ן אאורה בנתניה. הפרויקט מיועד לשכונת נאות שקד, בהיקף של כ-1,560 יח"ד, שטחי מסחר, תעסוקה ומבני ציבור ועתיד לגרוף הכנסות של מיליארדים
אריאל נוי |  1
פרויקט חדש לחברת יזמות הנדל"ן אאורה בנתניה (צילום יחצ)
חברת אאורה השקעות, שעוסקת ייזום בניה למגורים בישראל מודיעה היום (שלישי) על בחירתה לבצע פרויקט פינוי בינוי. על פי החברה מדובר "במגה פרויקט" פינוי-בינוי בנתניה. הפרויקט החדש ממוקם בשכונת נאות שקד הוותיקה, בהיקף של כ-1,560 יח"ד, שטחי מסחר, תעסוקה ומבני ציבור. צפי הכנסות לפרויקט מעל ל-2 מיליארד שקל. 
הודעה זו מצטרפת להודעתה של החברה מלפני כחודש בדבר בחירתה להקים פרויקט של מעל  1,000 יח"ד ברחובות החברה כיום עם מספר שיא של פרוייקטים בתחום התחדשות עירונית בישראל  למעלה מ-23,000 יח"ד בשלבי ביצוע ותכנון. הפרויקט נמצא במרחק של כ-500 מטר מחוף הים, בסמוך לשכונת פולג עם נגישות לכביש החוף ותחנת הרכבת בנתניה
אאורה  תבנה כאמור שכונה חדשה של כ-1,560 יח"ד ב-11 מגדלי מגורים מודרניים חדשים בני 9-40 קומות, כולל שטחי תעסוקה ומסחר, קריית חינוך ופארק מרכזי, זאת לעומת 392 יח"ד במבנים ישנים, בני 3-4 קומות במצב פיזי גרוע. 
נאות שקד היא שכונה ותיקה, הניתנת לקידום באמצעות התחדשות עירונית והתכנית של החברה מקודמת בתיאום עם העירייה ובהתאם למדיניותה בתחום ההתחדשות העירונית. 
הפרויקט ממוקם במתחם הרחובות שמרוק, שמחה ארליך, בן צבי וגרינבוים, בשכונת נאות ונמצא במרחק של כ-500 מטר מחוף הים, מהטיילת ופארק אגם החורף, עם נגישות לכביש החוף וכביש 4, לתחנת הרכבת לאזור התעשייה והתעסוקה פולג וכן לאצטדיון העירוני.
במסגרת הפרויקט תבנה אאורה שכונה חדשה של כ-1,560 יח"ד במגדלי מגורים מודרניים חדשים בני 9-40 קומות, הכוללים יח"ד של 3-6 חדרים וכן מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים, חלף 392 יח"ד הבנויות היום מבנים ישנים, בני 3-4 קומות, אשר נמצאים במצב פיזי גרוע. השכונה החדשה תכלול שטחי מסחר, תעסוקה, חניון תת קרקעי, בית ספר, גני ילדים ופארק מרכזי.
שיעור החתימות בפרויקט עומד על כ-60% מבעלי הזכויות ולהערכת החברה תוך 3 שנים תאושר תב"ע מפורטת ויחלו העבודות בפרויקט. את אאורה ייצגו בעסקה עו"ד דודו ג'והן ועו"ד איה אלמוג-חכמון, ב"כ הדיירים הם עוה"ד אילן גלזר ורונן אמר ואדריכלי הפרויקט הינם גיל שנהב משרד כנען-שנהב ושחר לולב ממשרד SO.
יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל אאורה ציין: "הזכייה בפרויקט היא לאחר שהדיירים בחרו בנו והעדיפו אותנו על פני חברות רבות - אנו רואים בהם שותפים מלאים לתהליך ונוקטים בשקיפות ושוויון תוך יצירת אמון מלא עימם. נתניה היא עיר מובילה בישראל, אשר מקדמת תנופת פיתוח גדולה, תוך שהנהגת העיר ומהנדס העיר תומכים ומובילים את תחום ההתחדשות העירונית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק שלא יהיה שילוט מכוער כמו באור עקיבא (ל"ת)
    א 08/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור