נדל"ן ותשתיות

רמי לוי מחזק את השליטה בירושלים: ירחיב את שכונת הולילנד

אחרי שהחליט להקים שכונה חדשה במזרח ירושלים, רמי לוי ודן נדל"ן יקימו שכונה חדשה בשכונה שעלתה לכותרות. הפרוייקט יכלול 268 יחידות דיור, מסחר ושימושים ציבוריים ב-350 מיליון שקל
אריאל נוי | 
פרויקט הולילנד דן נדלן ורמי לוי (צילום ארנון בוסאני, הדמייה אדריכל אמציה אהרנסון)
הועדה המחוזית לירושלים אישרה היום (ראשון) את תוכנית המתאר לפרויקט בערוב שימושים במתחם הולילנד צפון בירושלים, שמקדמות דן נדל"ן, זרוע ההשקעות והנדל"ן של קבוצת התחבורה דן, ורמי לוי. 
כזכור, לפני כשבועיים חשפנו ב-ice כי רמי לוי מקים שכונה יהודית במזרח ירושלים בלב אוכלוסייה פלסטינית. השבוע כאמור נראה כי לוי ימשיך בהתחזקות שלו בעיר הבירה עם תכנית חדשה של הרחבת הולילנד. 
במסגרת התוכנית, ייבנו בשכונת רמת שרת בירושלים, על שטח של 9.3 דונם, 3 מגדלים המתנשאים לגובה של 18 קומות מעל מפלס הקרקע המיועד עבור מסחר ושימושים ציבוריים וחנייה תת קרקעית של 3 מפלסים. האישור הנוכחי מגדיל את כמות יחידות הדיור ל-268 ומרחיב את שטחי הבנייה עבור השטחים הציבוריים. אדריכל התוכנית הוא אמציה אהרונסון.
מדובר בקרקע אותה רכשו החברות לפני כ-10 שנים בסכום של 280 מיליון שקל ההשקעה המוערכת בפרויקט נאמדת בכ-350 מיליון שקל. מתחם הולילנד צפון ממוקם מדרום לכיכר מאיר צבי קרוך ומדרום, ממזרח וממערב לרח' מיכאל אבי יונה. בניית הפרויקט תתחיל בעוד כשנה- שנה וחצי לאחר קבלת ההיתר.
תמהיל הדירות בפרויקט יכלול דירות 3-4-5 חדרים ודירות פנטהאוז. דירת 3 חדרים ממוצעת תעמוד על כ-81 מ"ר, דירות ה-4 חדרים עם 102 מ"ר ודירות 5 חדרים בגודל של 117 מ"ר. דירות הפנטהאוז יהיו בגודל של כ-157 מ"ר. מחירי הדירות צפויים להימכר במחיר של החל מ- 2.5 מיליון שקל. השטחים הציבורים יכללו 1,200 מ"ר והשטחים המסחריים 1,400 מ"ר. על פי נתוני רשות המיסים בשנה האחרונה התצבעו בשכונה כ-10 עסקאות בסכום ממוצע של 2.53 מיליון שקל לדירה.
מקבוצת דן נמסר כי "אנו מברכים על ההחלטה לאישור תוכנית המתאר של הועדה המקומית בעיר. פיתוח תחום הנדל"ן והשבחת הקרקעות שאנו מבצעים בתקופה האחרונה משקפים את האסטרטגיה הרחבה של הקבוצה המאמצת עוגני פיתוח חדשים, לצד חיזוק המשאבים הקיימים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה