נדל"ן ותשתיות

פרויקט השכירות ארוכת הטווח בישראל מתרחב, באיזו עיר הפעם?

חברת גזית גלוב תקים 243 יח"ד להשכרה ארוכת טווח במודל "דירה להשכיר" ברמת גן, החברה תחויב לתפעל ולתחזק את הפרויקט לתקופה של 20 שנים, באמצעות חברת ניהול ובהתאם למפרט תחזוקה אלקין: "בשורה לתושבי העיר והסביבה"

אריאל נוי |  1
דירה להשכיר הבורסה (צילום ישר אדריכלים)
החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה - דירה להשכיר, ורשות מקרקעי ישראל, הודיעו על היום (רביעי) על זכייתה של חברת גזית גלוב במכרז להקמת פרויקט לשכירות ארוכת טווח במתחם תל השומר דרום שברמת גן. החברה תשלם על הקרקע 430 מיליון שקל. 
הפרוייקט בתל השומר דרום בו זכתה חברת גזית גלוב הינו הפרויקט הראשון במודל "דירה להשכיר" אותו תקים החברה ויכלול 243 יח"ד להשכרה ארוכת טווח לתקופה של 20 שנה, כאשר 50% מכלל יחידות הדיור בפרויקט ישווקו במחיר מופחת לזכאים (בהגרלה).
הבינוי בפרויקט יהיה בבנייה רוויה בני 15-17 קומות, תמהיל הדירות מגוון 3,4,5 חדרים. הפרויקט מתפרס על שטח של 8,800 מ"ר והינו חלק מתכנית אשר ממוקמת מצפון לכביש מס' 461, מדרום למרכז הרפואי "שיבא" תל השומר וממערב לדרך מוטה גור. התכנית משתרעת על שטח של כ-558 דונם ומייעדת את הקרקע למגורים, לתעסוקה ומסחר, מבנים ומוסדות ציבור, שטחים פתוחים ציבוריים ומתקנים הנדסיים.
הפרויקט אותו תקים חברת גזית גלוב בתל השומר דרום הוא הפרויקט השני של שכירות ארוכת טווח בעיר רמת גן, לצד מתחם "משולש הבורסה" בו זכו החברות ב.ס.ר וישראל קנדה בשבוע שעבר ויקימו את מתחם הענק באזור הבורסה.
במסגרת מכרזיה, דירה להשכיר קובעת את מפרט הבנייה, מפרט התחזוקה ונוסח הסכם השכירות. חברת גזית גלוב הזוכה במכרז, תחויב לתפעל ולתחזק את הפרויקט לתקופה של 20 שנים, באמצעות חברת ניהול ובהתאם למפרט תחזוקה שמוגדר על ידי דירה להשכיר.
בדומה לפרויקטים הנוספים של דירה להשכיר, ייהנו הדיירים בפרויקט זה מיציבות, וודאות לגבי תקופת השכירות הארוכה ודמי השכירות. כמו כן, מדובר בדירות מגורים בסטנדרט חדיש, מפרטי גמר ותחזוקה ברמה גבוהה ואיכות חיים לטווח ארוך. "דירה להשכיר" מובילה כיום כ- 50 פרויקטים ברחבי הארץ עם למעלה מ- 13,000 יח"ד.
שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: "משרד הבינוי והשיכון ימשיך לפעול לקידום והגדלת היצע יחידות הדיור בתחום הדיור להשכרה ארוכת הטווח, כחלק ממגוון היצע פתרונות הדיור לאזרחי ישראל. זהו פרויקט מוצלח נוסף המהווה בשורה לתושבי העיר והסביבה".
מנכ"לית דירה להשכיר, ענבל דוד הוסיף: "פרויקט שני בעיר רמת גן במודל "דירה להשכיר" המציע אלטרנטיבה זמינה המאפשרת לשוכרים להנות מכל היתרונות של דירה בבעלות, מבלי לשאת בעול המשכנתא. פרויקט זה שווק בהצלחה בשיתוף רמ"י ומצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים שהוקמו ומוקמים בכל רחבי הארץ במודל "דירה להשכיר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שכירות יותר גבוהה ממשכנתא. (ל"ת)
    רם 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור