נדל"ן ותשתיות

רצח יזם הנדל"ן אלדד פרי: לאן עתיד פני הקבוצה?

נאמני קבוצת אלדד פרי, הבהירו בפני בית המשפט שלרצח יזם הנדל"ן אלדד פרי, אין השפעה על עתיד הקבוצה ועל יציבות הפרויקטים וכן לא יפגע במעמד הנושים, "למותו המצער אין השפעה לרעה על התקדמות ההליכים"

מערכת ice |  2
אלדד פרי (צילום מתוך אתר פרי נדלן)

רצח היזם ואיש העסקים אלדד פרי לא ישפיע משמעותית על מעמד הנושים ובסיכוייהם להיפרע, שכן עסקיו מנוהלים בידי נאמנים למעלה משנה, כך קבעו נאמני קבוצת פרי בעדותם בפני בית המשפט, לאחר קבלת עתירות רבות כנגד קבוצת פרי בשל רציחתו של בעל הקבוצה.


כזכור, איש העסקים והנדל"ן אלדד פרי נטמן (שבת) בירושלים, לאחר שנרצח במהלך בוקר יום שישי על ידי מתנקש רגע לאחר שיצא מבית הכנסת בו הוא נוהג להתפלל ברחובות. כ-200 אנשים הגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה ובניו ספדו על קברו בהר הזיתים.


עשור וחצי של שיווק אגרסיבי לקבוצת הרכישה ומחירים אטרקטיביים הסתיימו ברצח יזם הנדל''ן. פרי השאיר אחריו חובות של מיליארדי שקלים ואלפי רוכשים בלי דירות. עם זאת, נאמני קבוצת פרי מרגיעים את אלפי הנושים והרוכשים, לאחר שציינו בפני השופטת, כי רצח היזם אלדד פרי לא ישפיע לרעה על מתווי השיקום של הפרויקטים השונים ויציבותם שמקודמים לטובת חברי קבוצת הרכישה.


"מאז נפתח תיק קבוצת פרי, כל החברות והפרויקטים של קבוצת אלדד פרי הנם בשליטה מלאה של הנאמנים. הנאמנים הם אלו שמחזיקים בהגה הקבוצה, מובילים את מתווי השיקום ומקדמים אותם, באופן מסודר ושיטתי, ובידם כל המידע והחומר התכנוני והפיננסי, שנוגע לפרויקטים השונים, שרוכזו, נאספו ונותחו בסיוע השמאית ואנשי מקצוע מטעמם". כך ציינו נאמני הקבוצה.


עוד מציינים נאמני הקבוצה כי "אלדד פרי ז"ל לא הועסק על ידי החברות והנאמנים, ולמותו המצער אין השפעה לרעה על התקדמות ההליך, הפרויקטים, מתווי השיקום והתקדמות הטיפול בהם. לנאמנים של קבוצת אלדד פרי אין תלות כלשהי במידע או בסיוע מאת המנוח".

כאמור, בשבוע שעבר, ימים ספורים לפני הרצח, הגישו הנאמנים דו"ח תקופתי בקשר לתוכנית השיקום של הפרויקטים, שנוגעים לקבוצת אלדד פרי.
ראש עיריית רחובות, רחמים, מלול ניצל את הבמה בכנס של לשכת שמאי המקרקעין כדי לדבר בשבחו של יזם הנדל"ן אלדד פרי, תושב העיר רחובות שנרצח בסוף השבוע בעירו. "אני יכול לומר שהוא היה אדם שפעל לטובת החברה, תרם מיליוני שקלים לאוכלוסיות נזקקות ותרם מזמנו וממרצו לתושבי העיר. אלדד עשה טעויות, אבל הן עמדו לקראת פתרון ממש בתוך ימים ספורים. אני יכול לומר שהגיעו לרחובות יזמים שהביעו רצון לרכוש את הנכסים שלו ברחובות ולכן חבל ומאוד מצער שהרצח קרה דווקא עכשיו. נקווה ששלטונות החוק ימצאו את בני העוולה שביצעו את הרצח ולא חשוב כעת במה הוא הסתבך ומה הם חובותיו, זה לא קשור לאופן הטראגי שבו מצא את מותו אב ל-7 ילדים" דברי ראש העיר. 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ראש עיר דביל
    אריה 10/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זאת אומרת לא משנה כרגע מה היו חובותיו? על המשפט המפגר הזה לא תיבחר קדנציה נוספת. הנוכל רימה והונה עשרות אלפי רוכשים שאיבדו את כל כספם. קצת שכל לא יזיק
    סגור
  • 1.
    אלדד פרי
    אלכס 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראש עיר בישראל המטורללת אומר תרם,ולא משנה מה קרה עם לקוחותיו. יכול להיות גם והולך לעולמו רובין הוד
    סגור