משפט

אלדד פרי הובא למנוחות, המשפחה סימנה חשוד בהזמנת חיסולו

היזם בן ה-44 שנרצח ביום שישי נטמן בהר הזיתים בירושלים, בנו ספד לו: "מבטיח לך שלא נתפרק. אני אוהב אותך אבא וכבר מתגעגע", העו"ד שי גליקמן: "מה שהיה לפני כן ואיך הוא הגיע לחובות האלה שהצטברו זה נמצא בבדיקה של נאמנים". משפחתו טוענת כי יש לה חשוד אפשרי שהיה מעוניין בחיסולו
כפיר אדר |  6
אלדד פרי (צילום צילום מתוך אנשים)

איש העסקים והנדל"ן אלדד פרי נטמן אמש (שבת) בירושלים, לאחר שנרצח במהלך בוקר יום שישי על ידי מתנקש רגע לאחר שיצא מבית הכנסת בו הוא נוהג להתפלל ברחובות. כ-200 אנשים הגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה ובניו ספדו על קברו בהר הזיתים.

בהלוויתו של היזם אלדד פרי בהר הזיתים ניתן היה לזהות בין הנוכחים את הרב שמואל אליהו, הרב אורי שרקי, הרב שלמה לוי, הרב עמיחי אליהו, ‏ראש עיריית רחובות רחמים מלול, וכן את חברי המועצה יניב מרקוביץ, אמיתי כהן ומתן דיל.
 

אחד מבניו של פרי ספד לו: "תודה שהיית האבא של כולנו. תודה שהיית מורה הדרך של כולנו. היית מחבר בין כולנו. תמיד רצית שבכל השבתות נהיה ביחד. דאגת לכולם. אתה הבן אדם הכי חזק, הכי חכם, הכי יפה, הכי טוב. מבטיח לך שלא נתפרק. אני אוהב אותך אבא וכבר מתגעגע".
עו"ד שי גליקמן, שייצג את פרי בשנה האחרונה בצל הסתבכותו, אמר בראיון ל-103FM: "ברגע שהוא הגיע אלינו לייעוץ המלצנו לו לעצור, להסכים להקפאת הליכים, לתת התערבות של נאמנים מטעם ביהמ"ש, וכך הוא פעל. מה שהיה לפני כן ואיך הוא הגיע לחובות האלה שהצטברו זה נמצא בבדיקה של נאמנים".

עוד הוסיף: "פגשתי אדם מאוד אופטימי מהיום הראשון. דיברתי איתו בשבוע שעבר והוא עדכן שהוא עומד להיפגש עם משקיעים שאמורים להשקיע בפרויקטים ולהזרים את הכסף בשביל הסדר הנושים, זה מלמד על אדם אופטימי וחדור מטרה".
אגב, מקורבים לפרי אמרו לחדשות 13 כי יש להם חשד לגבי האדם שיכול היה לרצות בחיסולו, ואם במשטרה יגיעו לאותם אנשים, גם הם יגלו את הדבר הזה. היזם, בן ה-44, עמד בראש קבוצת נדל"ן אשר עסקה בייזום פרוייקטים ובנייה למגורים ולמסחר, וקרסה בשנה שעברה. הנאמנים חשפו אז כי חובות החברה וחובות פרי נאמדו ביותר מ-300 מיליון שקלים.
 

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    קשור להתנקשות בטדי שגיא
    זרובבל 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אלדד פרי ניסה לפגוע בטדי שגיא בקפריסין וטדי שגיא שלח אנשים להחזיר לו בארץ. מה כאן לא ברור מפגרים. ריב המילארדרים
    סגור
  • הבוטים מרוסיה כשלו בתגובתם
    נ 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מדובר בקונספירציה של בוטים מפלגים מרוסיה שהאלוגריתם התקלקל להם
    סגור
  • 3.
    קשור להתנקשות בטדי שגיא
    זרובבל 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אלדד פרי ניסה לפגוע בטדי שגיא בקפריסין וטדי שגיא שלח אנשים להחזיר לו בארץ. מה כאן לא ברור מפגרים. ריב המילארדרים
    סגור
  • 2.
    עיריה מושחתת?
    רחוב הרחובותי 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא פלא שבכירי העיריה היו בלוויה,האם כדי לודא שמת?האם נגמרו הכיבודים והקלות הבניה?מי אישר לבנות בסמוך לפסי הרכבת את עיר הסטודנטים ,למשקיעים שנפלו לנוכלות?או לתמימות של מטומטמים? יהי זיכרו ברוך ,כי גם אם האבא אכל בוסר ילדיו נותרו יתומים ועל זה אין מחילה.
    סגור
  • 1.
    איך חייב 300 מיליון ש"ח ונוסע בג'יפ מרצדס ?
    אזרח 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    6 3
    הייתי חייב 70.000 ש"ח , לקחו לי את המאזדה 2006 , הרהיטים , מכונת כביסה ..וטבעת נישואין . מדינה של קומבינות.
    סגור
  • המרצדס בטח רשומה על שם הילד בן שנתיים.
    מיכאל 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ישראל - גן עדן ל....
    סגור