נדל"ן ותשתיות

זה הפרויקט בו מגדלי הים התיכון תשקיע 141 מיליון שקל

רשת מגדלי הים התיכון רוכשת קרקע בקרבת צומת מסובים להקמת בית דיור מוגן בהיקף של כ-500 יח"ד. עם השלמת הרכישה והקמת הבית, לצד השלמת הקמת הבית ברחובות, ת"א וחיפה תימנה הרשת  11 בתי דיור מוגן ובהיקף של כ-2,500 יחידות דיור

מערכת ice | 
דורון ארנון (צילום מגדלי הים התיכון)
רשת הדיור המוגן, מגדלי הים התיכון, ממשיכה במגמת ההתרחבות. החברה דיווחה הבוקר (ראשון) על זכייתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת מקרקעין, המיועדים להקמת בית דיור מוגן בשכונת פארק איילון באור יהודה, בקרבת צומת מסובים.
המקרקעין עם זכויות בניה בהיקפים מאוד משמעותיים והרשת מתכוונת להקים עליהם בית דיור מוגן אשר יכלול עד 500 יחידות דיור – שיהיה הגדול ביותר של הרשת והגדול בענף כולו, לצד מחלקות סיעודיות ושירותים נלווים. תמורת המקרקעין תשלם מגדלי הים התיכון כ-141 מיליון שקל, בתוספת מע"מ, ובנוסף תשלם כ-29 מיליון שקל בגין הוצאות פיתוח.
יצוין, כי בחודש נובמבר אשתקד ביטלה החברה את זכייתה הקודמת במכרז על הקרקע בעקבות חוסר הוודאות בגין משבר הקורונה. נכון להיום, מפעילה רשת מגדלי הים התיכון 7 בתי דיור מוגן בהיקף כולל של כ-1,650 יחידות דיור ובמקביל נמצאת בעיצומן של עבודות להקמת בית דיור מוגן ברחובות הצפוי לכלול 250 יחידות דיור, לצד מחלקה סיעודית, כאשר אכלוסו יחל בשנת 2024.
רשת מגדלי הים התיכון סיכמה את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2021 עם עלייה בקצב שיווק יחידות דיור, עלייה ב-FFO וגידול חד ברווחים. במחצית הראשונה של השנה הרווח הנקי לבעלי המניות הסתכם לכ-15 מיליון שקל, ה-FFO עלה לכ-46 מיליון שקל, ההון העצמי של החברה הסתכם בכ-954 מיליון שקל ולחברה קופת מזומנים בהיקף של כ-505 מיליון שקל.
 
מוטי קירשנבאום
, יו"ר מגדלי הים התיכון: "הפרויקט בצומת מסובים הכולל זכויות להקמת בית דיור מוגן הגדול ביותר בישראל עם 500 יחידות דיור, לצד מחלקות סיעודיות ושירותים נלווים, הינו משמעותי מאוד ואנו שמחים על הזכייה. עם השלמת הקמת הבית על הקרקע, לצד סיום הקמת הבית ברחובות שנמצא כיום בשלבי בניה מתקדמים, והבתים בת"א ובחיפה אשר נמצאים בתהליך תכנון רשת מגדלי הים התיכון תפעיל 11 בתי דיור מוגן בהיקף של כ-2,500 יחידות דיור ובכך תחזק את מיצובה כחברה המובילה בתחומה בישראל".
"במהלך התקופה האחרונה, אנו מזהים עלייה עקבית ברמת ההתעניינות מצד לקוחות וקהלים חדשים להצטרף לדיור מוגן, מתוך הבנה שבתי הרשת, המציעים סביבה בטוחה ומוגנת הכוללת מעטפת מלאה לדייר, הינם מקום המגורים האופטימלי לבני הגיל השלישי, מגפת הקורונה אף חיזקה והמחישה את היתרונות, ואנו מאמינים שמגמה זו תימשך ותתעצם גם בעתיד. בהתאם לכך, אנו כאמור נערכים כבר היום להקמת בתי דיור נוספים עם 800 יחידות דיור שיתווספו לרשת במהלך השנים הקרובות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה