נדל"ן ותשתיות

אלקטרה נדל''ן בעסקת ענק: זה הנכס שקנתה במיאמי

חברת הבת של אלקטרה, אלקטרה אמריקה, רכשה ביחד עם שותף מקומי, באמצעות שותפות ריט אמריקאית ייעודית, בית מלון, הממוקם במיאמי , פלורידה שבארה''ב. העסקה מוערכת בהשקעת הון עצמי של כ-51.5 מיליון דולר 
מערכת ice | 
אלקטרה נדל"ן (צילום unsplash)
חברת אלקטרה נדל''ן הודיעה היום (רביעי) כי חברת הבת אלקטרה אמריקה, רכשה יחד עם שותף מקומי בארצות הברית, באמצעות שותפות ריט אמריקאית ייעודית, ביום 26 באוקטובר 2021, בית מלון הממוקם במיאמי, פלורידה שבארה''ב, וכולל 201 חדרים, בתמורה ל100 אחוז לסך של כ-126.5 מיליון דולר.
ההון העצמי שהושקע בעסקה זו, הסתכם לסך של כ-51.5 מיליון דולר, כאשר השותף המקומי יחזיק ב25 אחוזים מהנכס. החברה משמשת ביחד עם השותף המקומי כשותף כללי. הפעילות תהיה במסגרת שותפות ריט אמריקאית להשקעה במלונות אשר תגייס התחייבויות משותפים מוגבלים.  לאחר עסקה זו, מחזיקה שותפות הריט האמריקאית בשלושה בתי מלון הכוללים 573 חדרים, בהיקף השקעה הונית כוללת של 89.8 מיליון דולר.
בהתאם לתוכנית, צפוי לעמוד חלקו של השותף הכללי בהון עצמי כ-LP, לאחר דילול על ידי משקיעים, על כ-8 אחוז מהיקף ההשקעות בפעילות ובכל מקרה לא יפחת מ40 מיליון דולר ולא יעלה על סך של 80 מיליון דולר.
סך התחייבויות ההשקעה שהתקבלו בקשר לפעילות המלונאות עד למועד דיווח זה, מסתכמות לסך של כ-320 מיליון דולר. מתוך סכום זה, סך של כ-250 מיליון דולר אושרו בועדת השקעות של מספר גופים מוסדיים ונמצאים בהליכי חתימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה