נדל"ן ותשתיות

נחשפה החברה הישראלית שתבצע פרויקט במיליונים בשדה תעופה בינלאומי

שיכון ובינוי תבצע פרויקט סלילת כבישים ב-154 מיליון דולר בנמל התעופה הבינלאומי של פיטסבורג, ארה"ב. כמה נוסעים עוברים בו בשנה ומה היקף הפרויקט הכולל?
מערכת ice | 
שדה התעופה בפיטסבורג (צילום שיכון ובינוי)
שיכון ובינוי זכתה בפרויקט לסלילת וחידוש רשת הכבישים סביב נמל התעופה הבינלאומי בעיר פיטסבורג, זאת בהיקף של 154 מיליון דולר. מדובר בפרויקט אחד שהוא חלק מפרויקט ענק בהיקף של למעלה מ-1.4 מיליארד דולר, אשר נועד לשפר את הנגישות והתפעול של נמל התעופה בפיטסבורג - נמל התעופה השני בגודלו בפנסילבניה, המשרת למעלה מ-10 מיליון נוסעים בשנה.
הפרויקט שבו זכתה שיכון ובינוי כולל בנייה והקמה של כבישים חדשים, גשרים, גשרונים, קירות תומכים, מערכות ניקוז, בקרת תנועה ועבודות עפר. ליבת הפרויקט הינה הקמה של גשר מכוניות תלת-מפלסי שיתחבר למבנה הטרמינל החדש. ביצוע הפרויקט יחל ברבעון הראשון השנה, יימשך כ-36 חודשים וצפוי להסתיים במהלך שנת 2025.
שיכון ובינוי ארה"ב מפתחת ובונה פרויקטים בתחום התשתיות, ומתמחה בפרויקטים של שותפות ציבורית-פרטית (PPP) הכוללים פיתוח מימון הקמה והפעלה (מודל BOT) החברה מפעילה כביש אגרה ביוסטון (SH288)זכתה והחלה את ההקמה של פרויקט ענק לניתוב מי שיטפונות בפארגו, שבצפון דקוטה, ומתמודדת על פרויקטים משמעותיים נוספים ברחבי ארה"ב.
 
תמיר כהן, יו"ר ומנכ"ל שיכון ובינוי: "המדובר בפרויקט חשוב עבור שיכון ובינוי, שכן הוא מאפשר לחברה להעמיק את אחיזתה בשוק הבניה והתשתיות הענק בארה"ב. שיכון ובינוי רואה בשוק האמריקאי את אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים שלה בשנים הקרובות, והחברה פועלת להגדלת נתח השוק, לאור תנופת התשתיות בארה"ב והידע והניסיון הייחודי הקיימים בקבוצה".
שרון נובק, מנכ"ל שיכון ובינוי ארה"ב: "הזכייה בפרויקט חשוב זה לצד פרויקטים משמעותיים נוספים מביאה לידי ביטוי את תהליך התאמת והרחבת פעילות החברה בשוק התשתיות בארה"ב. אנחנו צופים צמיחה בהיקף העבודות בשוק בארה"ב, אשר תכלול פרויקטים בהיקפים משמעותיים, בפרט באזורים ובתחומים בהם אנו פעילים. קבלת עבודות, כמו זו, מבססות את היכולות שלנו בשוק המקומי ומאפשרות את המשך הצמיחה המהירה בשוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה