נדל"ן ותשתיות

חברת האנרגיה מכרה את חלקה במתחם ההייטק הנחשק בשרון

סאנפלאואר מכרה 50% במתחם אמדוקס ברעננה בסכום של 89 מיליון שקל. מה שווי הנכס ומה הרווח הצפוי של החברה?
מערכת ice | 
אמדוקס (צילום פלאש 90)
חברת האנרגיה המתחדשת סאנפלאואר מדווחת על מכירת חלקה בסך 50% במתחם אמדוקס ברעננה תמורת 89 מיליון שקל. המתחם בצומת רעננה משתרע על שטח בנוי של כ-13.5 אלף מ"ר וכולל בניין משרדים בן 10 קומות, 3 קומות משרדים בבניין סמוך ו-350 מקומות חניה. שווי הנכס מוערך בכ-74.3 מיליון שקל, כך שהחברה צפויה לרשום רווח נאה של כ-15 מיליון שקל במסגרת העסקה.
סאנפלאואר הנה כאמור חברה לאנרגיה מתחדשת, הפעילה בעיקר בטכנולוגיה של אנרגיית רוח בפולין. בשנה החולפת נרכשה החברה על ידי קרן קיסטון, ועל פי ההערכות היו כי כפועל יוצא, תמכור החברה את חלקה בנכס הנדל"ן היחיד שלה ברעננה.  
 
בהקשר זה חשוב לציין כי השותפה השנייה של החברה בנכס היא קרן ריט 1, המחזיקה גם היא בסך של 50% בנכס. על פי הערכות, ייתכן מאוד שבשל העובדה שרק מחצית מהנכס נמכר, תפעיל ריט 1 את זכות הסירוב השמורה לה על פי חוק, במטרה להשוות את ההצעה שקיבלה סאנפלאואר ולרכוש ממנה את החלק שלה.
יש לציין כי הנכס האמור נמצא בתפוסה מלאה וחלק הארי שלו מושכר לענקית ההייטק אמדוקס, שככל הנראה לא תמשיך במתחם. החברה שצפויה לתפוס את מקומה בצומת רעננה היא נס  טכנולוגיות, חברה ישראלית המספקת מיקור חוץ ושירותים מנוהלים לעולם מערכות המידע והטכנולוגיה. נס שכרה במתחם שטח נרחב של כ-9,000 מ"ר לתקופה של עשר שנים והיא צפויה להיכנס למתחם בראשית שנת 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה