נדל"ן ותשתיות

צחי אבו מסתער על קפריסין: בכמה רכש את הקניון הגדול?

ארנה גרופ חתמה עם דורסל על הסכם לרכישת שליטה בקניון בקפריסין בסכום של 45 מיליון יורו. ואילו נכסים אסטרטגיים היא מתכוונת לרכוש?
מערכת ice |  2
צחי אבו (צילום נוגי צור, סטודיו אברמוביץ)
חברת הנדל"ן הציבורית ארנה גרופ מרחיבה את פעילותה בצורה משמעותית. החברה, בבעלותו של צחי אבו, דיווחה על שיתוף פעולה עם חברת דורסל, כאשר השתיים חתמו על הסכם מחייב לרכישת השליטה בקניון my mall בעיר לימסול בקפריסין. במסגרת זו, ירכשו שתי החברות כ-83% ממניות החברות בעלות השליטה בקניון מהמנהלים של חברת ב.ס.ר אירופה שקרסה, וכן מבעלי מניות נוספים.
שווי העסקה, שתחולק שווה בשווה בין החברות, עומד על 45 מיליון יורו, זאת בכפוף להתאמות בגין החוב הבנקאי וההון החוזר של חברות הפרויקט במועד ההשלמה. כמו כן, מותנית העסקה באישור הבנק המממן ובקבלת כתבי ויתור על זכויות סירוב (או הצטרפות) של בעלי מניות מיעוט בפרויקט, כמו גם באישור רשות התחרות בקפריסין.
 
בנוסף, נמצאת ארנה גרופ במו"מ לרכישת ארבעה נכסים נוספים – מתוכם שתי קרקעות לבניית מרכזים מסחריים בנתניה וביבנה. בנתניה מיועדת הקרקע לבנייה של מרכז מסחרי על שטח של 1,630 מ"ר ושטחי משרדים בשטח של 3,200 מ"ר, ואילו ביבנה הצפי הוא לבניית מרכז מסחר שיכלול שטחי מסחר ותעסוקה בשטח של 4,335 מ"ר.   
במקביל דיווחה החברה כי היא מנהלת מו"מ עם צדדים שלישיים לרכישת שני נכסים נוספים - מרכז מסחרי שכונתי ברובע ט"ז באשדוד, וזכות לרכישת קרקע המיועדת להקמת דיור מוגן מערבית לבית החולים תל השומר.
הנכס באשדוד כולל קרקע בשטח של 4,976 מ"ר, שעליה בנוי מרכז מסחרי בן שלושה מפלסים, בהיקף כולל של 5,500 מ"ר. התמורה בגין הנכס תעמוד על כ-110 מיליון שקל, בתוספת 9 מיליון שקל בגין חניות. העסקה השנייה כוללת תשלום של 21 מיליון שקל (פלוס מע"מ), תמורת רכישת זכותו של צד שלישי לרכוש קרקע בשטח של 4,924 מ"ר, המיועדת כאמור להקמת דיור מוגן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד מושחט ביביסט
    ?? 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים לא תאמינו איזה נס קרה לי...התעוררתי בבוקר עם סיוטים ..ובחלום ביבי חזר לכסא...מוקף חברי מרכז ליכוד אלירז והפלולה אמסלם. רגב .קרעי. ברקת .מרק. מאי גולן .כץ.אוחנה.יברקן שרה.זהר.....ומטוס גדול...למזלי התעוררתי מזיע ומבועת..וברדיו מוזיקה מרגיעה...ראש הממשלה בנט ולידו לפיד ליברמן וגנץ...נרגעתי...
    סגור
  • 1.
    עוד מידע על הקניון בקפריסין
    נעה 03/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בקניון מיי מול בלימסול יש כ-100 חנויות אבל הוא משמש גם במקום בילוי. בקניון עם גג הזכוכית המעוצב שלו יש זירת החלקה על הקרח, אולם באולינג, ג'ימבורי, אזור אוכל, חניון עצום והוא משתרע על פני 40,000 מ"ר בסמוך למתחם הקזינו העצום City of Dreams Mediterranean. הקניון הוא אחד הגדולים והידועים בקפריסין. יש בו חנויות מותגים, משחקי וידאו, ביגוד, גאדג'טים, ספרים, מוצרי חשמל, רהיטים, סמארטפונים, קרמיקה, ציוד טיולים, אוכל והנעלה.
    סגור