נדל"ן ותשתיות

בכמה נמכרה האחוזה של שמואל פלאטו-שרון?

האחוזה המיתולוגית בסביון, בה צולמו הסרטים המפורסמים "אבא גנוב" ו"מיליונר בצרות", נמכרה בסכום של 34 מיליון שקל לאיש עסקים אלמוני. ומי המתווך בעסקה?
מערכת ice |  2
שמואל פלאטו שרון (צילום Biztv)
זוכרים את הסצנה המיתולוגית במסגרת הסרט "אבא גנוב", בה צ'יקו בן דוד (יהודה בארקן ז"ל) עוזב בכעס את ביתה של גליה (אלונה קמחי) לאחר שחשד שהיא בוגדת בו עם איש עסקים אמריקאי? מדובר באחד הזיכרונות הבולטים שצולמו באחוזה של שמואל פלאטו-שרון, שנמכרה לאחרונה לאיש עסקים אלמוני שהעדיף לא לחשוף את זהותו. הסכום ששולם עבור האחוזה המרשימה בסביון עומד על כ-34 מיליון שקל.
 
שמואל פלאטו-שרון, שהלך לעולמו בדצמבר 2018, היה איש עסקים ישראלי וחבר כנסת מטעם מפלגתו, פיתוח ושלום, בכנסת התשיעית. הוא נודע באורח החיים הראוותני שלו. בישראל הורשע פעמיים בשוחד בחירות ובמרמה, וריצה תקופת מאסר. בנוסף התנהלו נגדו הליכים משפטיים שונים בצרפת.
ובחזרה לעסקה ההיסטורית בסביון, שהתבצעה לאחר שהבית עמד ריק במשך יותר מ-8 שנים. על המכירה אחראי יגאל רודה, מומחה לבתי יוקרה בסביון, מנכ"ל משותף ברשת "אל הנכס" בסביון ובקעת אונו ומי שזכה לכינוי המחייב "המתווך של האלפיון העליון".
 
מדובר באחוזת ענק מרשימה במיוחד המשתרעת על פני שטח של 10 דונם, מתוכם 1,300 מ"ר בנוי, בכלל זה בריכה ומגרש טניס. עלות העסקה, כאמור, מוערכת בכ-34 מיליון שקל בקירוב, סכום המשקף מחיר ריאלי לנכס. מעבר לשרשרת הפוליטיקאים שעברו בשעריו, הבית נחשב לצבעוני במיוחד לאורך השנים, ומלבד "אבא גנוב" צולמו בו סרטים נוספים, דוגמת "מיליונר בצרות", גם הוא בכיכובו של בארקן. בגזרה הפוליטית, שימש הבית כמטה הבחירות של הליכוד בשנת 1977.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דירה
    רן 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסרט אבא גנוב לא צולם בבית שלו לדעתי. מה שכן צולם זה 1 מיליונר בצרות 2 מחפשת בעל על ארבע 3 ריקוד מסוכן
    סגור
  • 1.
    הקונה, יגאל גינדי.פורסם מזמן. (ל"ת)
    ארז 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור