נדל"ן ותשתיות

אקרו נדל"ן וקן התור בפרויקט שמסעיר את צפון תל אביב

התקבל ההיתר: שני בניינים חדשים יוקמו בצפון החדש של תל אביב בפרויקט 'ויצמן 80-88' של אקרו נדל"ן וקן התור התחדשות עירונית
מערכת ice |  1
ויצמן 80-88 קן התור אקרו. הדמיה: סטודיו 84
בשורה לתושבי רחוב ויצמן בתל אביב: התקבל היתר בנייה לפרויקט 'ויצמן 80-88' בקצהו הצפוני של הרחוב, ותכנית ההתחדשות העירונית יוצאת לדרך. במסגרת הפרויקט, יהרסו שני בניינים בעלי 4 קומות כל אחד, ובמקומם יוקמו שני בניינים חדשים בני 8 קומות הכוללים 74 יחידות דיור חדשות.
הפרויקט הוא פרי יזמות משותפת של אקרו נדל"ן וקן התור התחדשות עירונית, הבנייה תבוצע על ידי חברת האם – קן התור הנדסה ובניין. הבנייה צפויה להתחיל בחודש יוני הקרוב ואכלוס הבניין צפוי בעוד כ-3 שנים.
 
'ויצמן 80-88' – BY THE PARK נהנה ממיקום סופר מרכזי, בלב הצפון החדש של העיר בחלקו הצפוני של רחוב ויצמן, ובצמוד לפארק הירקון. הפרויקט מאופיין בסטנדרט בנייה גבוה במיוחד ובתכנון אדריכלי אורבני ומוקפד, עם מגוון דירות מעוצבות בגדלים שונים. בנוסף, הוא כולל גם חניון תת קרקעי רובוטי מהמשוכללים בארץ עם 74 מקומות חנייה, שנותן מענה למגרש צר וארוך אשר בגלל צורתו אינו מאפשר בניית חניון קונבנציונלי.
עיצוב הפרויקט מבוסס על קווים נקיים, ישרים ואלגנטיים, תוך שילוב אלמנטים של באוהאוס לצד אלמנטים עכשוויים. על העיצוב אחראי משרד האדריכלים 'ברעלי לויצקי כסיף', אשר נמנה על משרדי האדריכלים המובילים במדינה.
הפרויקט הוא פרי יזמות משותפת של חברת אקרו נדל"ן וחברת קן התור התחדשות עירונית. אקרו נדל"ן הינה חברה יזמית מהמובילות בתחום הנדל"ן בישראל, המתמחה בהקמת פרויקטים רחבי היקף  והשבחתם, תוך התמקדות במרכז הארץ, בדגש על העיר תל אביב. תחום ההתחדשות העירונית מהווה בקבוצת אקרו מנוע צמיחה וכיום לחברה יש צבר פרויקטים בתחום זה הכולל כ-25 פרויקטים עם למעלה מ-3,000 יחידות דיור.
 
'קן התור התחדשות עירונית' מובילה ומבצעת עשרות פרויקטים של התחדשות עירונית בכל רחבי ישראל. את הבנייה תוביל חברת האם 'קן התור הנדסה ובניין' – אחת מחברות הביצוע המובילות בישראל, המתמחה בבנייה למגורים ובבנייה ציבורית ומבצעת בימים אלה מאות יח"ד לצד פרויקטים מורכבים מאוד בהם חפירת מנהרות הכותל, בניית בסיסי צה"ל, בתי חולים, פרויקטים לשימור ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רשלנות פושעת!
    מנחם רביב 04/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זה האדיוט שנתן אישור של מכון התקנים מלכתחילה. איך מאפשרים תכשיר פוגעני ומסוכן שכזה למרכולים הגדולים מבלי שבדקו אם עבר את כל הבדיקות המקיפות שיאשרו את השימוש בו. חארם על כל אותם/ן לקוחות שסבלו מן התכשיר המסוכן. חייבים להגיש תביעה יצוגית כנגד החברות הרשלניות לכאורה שדחפו את התכשיר לשוק מבלי שנבדקה בטיחותו עד תום.
    סגור