נדל"ן ותשתיות

פרויקט שלישי תוך שנה: הקבוצה שכבשה את תל אביב

קבוצת רוזיו בהובלתו של יובל רוזיו, החלה השבוע בעבודות ההריסה והבנייה של פרויקט הבוטיק 'בן שפרוט 21' במתחם סומייל בתל אביב. הקבוצה קיימה אירוע הריסה מרגש בנוכחות מנהלי החברה, הדיירים הנרגשים, עורכי הדין ורבים נוספים
מערכת ice | 
הריסה פרויקט בן שפרוט 21 קבוצת רוזיו (צילום שי בן סניור)
קבוצת רוזיו ממשיכה לתת את הטון במתחם סומייל בתל אביב והחלה השבוע בפרויקט הבוטיק בן שפרוט 21. מדובר בפרויקט שלישי של הקבוצה במתחם שיוצא לדרך בשנה האחרונה: לפני כחצי שנה החלה בעבודות ההריסה לפרויקט ברחוב 'בן סרוק' הצמוד, ולפני כשלושה חודשים החלה בעבודות ההריסה לפרויקט 'פנקס ויצמן' הסמוך לכיכר המדינה.
פרויקט בן שפרוט כולל הריסתם של 11 דירות ישנות הקיימות בבניין משנות החמישים, ובמקומו עתיד להיבנות בניין בוטיק בן 8 קומות הכולל 25 יח"ד, בתמהיל מגוון של דירות 4/5 חדרים בשטחים של 90-120 מ"ר  ודירת ופנטהאוז ייחודית החולשת על קומה שלמה בשטח של 230 מ"ר ו-85 מ"ר מרפסות.
הבניין החדש שיוקם צפוי לכלול 25 יח"ד כאשר 11 דירות מיועדות לדיירי הבניין. כל דייר קיבל תוספת של כ-20 מ"ר לשטח הדירה הקיים, מרפסת שמש בשטח של כ- 12 מ"ר, חנייה תת קרקעית, לובי מפואר, חדר עגלות ואופניים וכן מחסנים לשימוש הדיירים. 14 יח"ד הנותרות משווקות ע"י קבוצת רוזיו וכוללות דירות  4/5 חדרים בשטחים של 90-120 מ"ר  ודירת פנטהאוז ייחודית החולשת על קומה שלמה בשטח של 230 מ"ר  ו-85 מ"ר מרפסות.
 
יתרון מתחם סומייל הוא בקרבה לכיכר המדינה ולבתי קפה, מסעדות, מקומות בילוי ובתי חינוך מובילים כגון גימנסיה הרצליה. יתרון נוסף במתחם וסביבתו זה מרחק הליכה לים, ונגישות למזרח ומערב העיר באמצעות נתיבי תחבורה ציבורית משודרגים כשבעתיד יוקמו תחנות של הקו האדום, הירוק והסגול של הרכבת הקלה. 
מתחם סומייל הינו חלק מרובע 4 שנהנה מפיתוח עירוני מאסיבי מבחינת תשתיות, תחבורה ופנאי. בהשקעה של כ-120 מיליון שקל נחנך לפני פחות משנה מתחם ספורט עירוני ראשון בין הרחובות ארלוזורוב-רמז הכולל בין היתר בריכה חצי אולימפית, ספא, אולם כושר וחוגים מגוונים. 
 
קבוצת רוזיו בבעלות האחים יניב ויובל רוזיו פועלת בשוק הנדל"ן למעלה מ-20 שנים בייזום פרויקטים מובילים בתחום המגורים בדגש על התחדשות עירונית, פרויקטים של תמ"א 38/2 - הריסה ובנייה ובפיתוח של מתחמי פינוי-בינוי באזור תל אביב והמרכז.
קבוצת רוזיו מתמחה באיתור הזדמנויות באזורי ביקוש ובעלי פוטנציאל השבחה והובילה לאורך השנים עשרות פרויקטים יוקרתיים בתל אביב הכוללים את הפרויקטים ברחובות: פנקס ויצמן,  בן עטר 21 ת"א, מוהליבר 29 ת"א, אחד העם  110 ת"א, וולפסון מטלון ת"א, מרזוק ועזר 7-9 ת"א, חובבי ציון 5 ת"א ובן סרוק 22-24 . בנוסף, החברה מקדמת מספר רב של מתחמי פינוי בינוי באזור תל אביב והמרכז.
יובל רוזיו, מנכ"ל ובעלים, קבוצת רוזיו ציין: "אחרי עבודה מאומצת של שנים, אנו גאים ונרגשים להוציא לדרך את הפרויקט השלישי שלנו בתוך כשנה בצפון הישן של תל אביב. פרויקט 'בן שפרוט' מצטרף ל'פרויקט בן סרוק' הצמוד אלינו ונמצא כבר בשלבים מתקדמים של בנייה ובנוסף,  מס' רחובות בסמוך אלינו, בכניסה לכיכר המדינה, החלו לפני כ-3 חודשים עבודות בנייה בקומפלקס המגורים היוקרתי 'פנקס-ויצמן'. רחוב בן שפרוט הוא חלק מהמתחם החם ביותר הקיים היום בתל אביב ואחת מחטיבות הקרקע המרכזיות והחשובות בצפון-מרכז העיר, הממוקם בין הצירים הראשיים: אבן גבירול, ז'בוטינסקי וארלוזורוב ומשתרע על שטח של 45 דונם. כבר עכשיו אנחנו רואים עבודות פיתוח ושדרוג מואצות במתחם ותוך 3 שנים נראה מתחם שונה לחלוטין, שיהפוך למוקד מרכזי בעיר. אנחנו מאוד מאמינים במתחם ופועלים בו בפרויקטים נוספים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה