נדל"ן ותשתיות

אלקטרה נדל"ן מתרחבת בארה"ב: בכמה מכרה מאות דירות?

הקבוצה מכרה נכס ב-107 מיליון דולר לאחר שנרכש על ידי השותף הכללי ב-47 מיליון דולר. מה התזרים מעסקת המכירה ועל כמה תעמוד התשואה השנתית?
מערכת ice | 
אלקטרה נדל"ן (צילום unsplash)
אלקטרה נדל"ן ממשיכה לתת את הטון בכל הנוגע למקבצי דיור בארצות הברית. לאחרונה נודע כי הקרן הראשונה של הקבוצה מעבר לים מוכרת מקבץ דיור בן 408 דירות בשארלוט, צפון קרוליינה, ארצות הברית.
 
במסגרת ההודעה שפורסמה באתר הבורסה נכתב כי כשותף מוגבל, החברה השקיעה הון עצמי של 1.1 מיליון דולר בנכס בשנת 2017, והתזרים החופשי שינבע מהעסקה עומד על 10 מיליון דולר. אלקטרה נדל"ן, מצדה, תכיר ברווח של 5 מיליון דולר מעסקת המכירה בדו"חות הרבעון הראשון לשנה.
אשר לנכס המדובר בצפון קרוליינה, הרי שהוא נרכש על ידי השותף הכללי ב-47 מיליון דולר ויימכר כעת בסכום מרשים של כ-107 מיליון דולר. השותף הכללי העמיד בזמנו הון עצמי של 17 מיליון דולר, ועבורו ינבע תזרים חופשי של 65.6 מיליון דולר מעסקת המכירה.
זאת ועוד, במהלך תקופת ההחזקה חילק הנכס כ-6.3 מיליון דולר בחלוקות שוטפות, כך שבסך הכל הניב תזרים בסך של כ-71.9 מיליון דולר (זאת בנוסף לעסקת המכירה), כאשר אלו משקפים שיעור תשואה שנתית של כ-36% ברמת הנכס ומכפיל על ההון של 4.23.
 
כזכור, בתחילת השנה הנוכחית רעננה חברת אלקטרה נדל"ן את השדרה הניהולית בקבוצה, כאשר הודיעה כי מינתה לתפקיד המנכ"ל את אמיר יניב, ששימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי של החברה. במקביל, מונה המנכ"ל של אלקטרה נדל"ן, גיל רושינק, לתפקיד יו"ר דירקטוריון פעיל, במקומו של אבי ישראלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה