נדל"ן ותשתיות

שגרא ברוש ימכור בית מגורים כדי לכסות חלק מהחוב

שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים לשעבר, הסכים למכור את בית המגורים שלו כדי להחזיר את חובו לאחד הנושים. קבוצת החברות שלו צברה חובות בסכום של כ-248 מיליון שקל, הבית יכסה 10.6 מיליון מתוכם

מערכת ice | 
שרגא ברוש (צילום פייסבוק/שרגא ברוש)
ביתו של נשיא התאחדות התעשיינים לשעבר, שגרא ברוש, יימכר בסכום של 10.6 מיליון שקל כדי לכסות את חובו לנושה מובטח. ברוש, מבעלי קבוצת י.ברוש, הגיש בשבוע שעבר, באמצעות עו"ד גיל הירשמן, בקשה לאישור הסכם מכר.
על פי הפרסום של ליטל דוברוביצקי ב'כלכליסט', נטען בבקשה כי הנושה המובטח, חברת 'גולדן אקוויטי', נתנה את הסכמתה לאשר לאישור הסכם המכר למכירת זכויותיהם של שרגא ברוש ורעייתו בבית מגוריהם ברמת גן, תמורת הסכום לעיל. מדובר בבית מגורים צמוד קרקע חד-משפחתי ודו-קומתי ברמת גן.
"לשם הזרמת כספים לחברות, נטלו בעלי השליטה הלוואות מגופים פיננסיים שונים," נטען בבקשה, "כנגד שעבודים שנרשמו על נכסי בעלי השליטה ובני משפחותיהם. באשר לבית המגורים - זה שועבד לטובת הנושה המובטח על זכויות שרגא ברוש ורעייתו, במשכנתא מדרגה ראשונה וללא הגבלה בסכום. הנושה המובטח נתן הסכמתו למכירת בית המגורים בתמורה בסך של 10.6 מיליון שקל. יצוין כי התמורה גבוהה משווי של בית המגורים על פי שמאות עדכנית."
 
עוד נטען כי "לשם מימוש בית המגורים, באופן המהיר ביותר - שיביא להפחתה משמעותית של החוב לנושה המובטח ועצירת 'מרוץ הריבית', הסכימו שרגא ברוש ורעייתו לפנות ולמסור את החזקה בבית המגורים לקונים כבר ב-1 ביוני".
כזכור, בדצמבר 2021 הגישו חברות שבשליטתו ובשליטת אחיו של ברוש, "י. ברוש שיווק ושירותים" ו"קבוצת מפעלי י.ברוש", בקשה לעיכוב הליכים, לאחר שצברו חובות של 248 מיליון ש"ח. השופט אביגדור דורות הוציא צו עיכוב הליכים ומינה כמנהל הסדר לחברות את עו"ד צוריאל לביא.
נכון להיום קבוצת י.ברוש מפעילה שני מפעלים, האחד בברקן והשני בנוף הגליל. המפעל בברקן מייצר חוטים סינטטיים המשמשים את תעשיית השטיחים, והמפעל בנוף הגליל מייצר אריזות גמישות. בשלב זה מועסקים בכל הקבוצה כ-130 עובדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה