נדל"ן ותשתיות

חניה צמודה למטוס הפרטי: ג'ון טרבולטה חושף את האחוזה

הכוכב ההוליוודי שמחזיק ברשיון טייס ומטוס בואינג פרטי, חושף את שדה התעופה הפרטי שכולל נכסים למגורים עבור אנשים שמחזיקים בכלי טיס פרטיים, כך זה נראה
מערכת ice |  4
גון טרבולטה נפרד מהנכס (צילום צילום מסך אינסטגרם)
השחקן, הזמר, המפיק והרקדן האמריקאי ג'ון טרבולטה צבר לאורך השנים שווי נקי של 250 מיליון דולר, כך לפי אתר "The Richest". השחקן שכיכב בסרטים בולטים כמו גריז, ספרות זולה והיירספריי עבר קריירה מצליחה אך חווה נפילה בקריירה לאחר שכמה כישלונות השפיעו על הקריירה שלו. לאחר שנהנה מתהילה והצלחה בשנות ה-70, העשור הבא לחייו הצטמצם  והקריירה שלו ירדה בשנות ה-80. למרבה המזל, הוא הצליח להישאר בחיים ולקום שוב לאחר שסרטו Staying Alive הפך להצלחה מסחרית והכניס למעלה מ-65 מיליון דולר.
מאז שהצליח לעשות קאמבק מוצלח בתעשיית הבידור, הצלחתו נמשכה וגם כעת, הוא בין השחקנים המוכרים ביותר בהוליווד. לצד ההצלחה המקצועית, הוא הצליח ליצור תיק נכסים נהדר. בין הנכסים הללו שבבעלותו של ג'ון טרבולטה, הוא מחזיק בשדה תעופה לשימוש פרטי Jumbolair Aviation Estates, שם גם שוכן כפר אחוזת שדה התעופה שלו.
מדובר בשטח עצום שכולל 17 אחוזות בעלות מסלולי נחיתה פרטיים. במקום שוהה גם צוות שמאפשר לבעלי הבית להנחית בקלות את המטוסים שלהם הכוללת את מטוס הבואינג 707 של שחקן היירספריי. הנכס מתהדר במסלולי ההמראה הפרטי בארץ, ואורחי האחוזה יכולים להחנות את המטוסים הפרטיים בסמוך לנכסים. מאז שלג'ון טרבולטה היו מספר סרטים מצליחים, הוא היה מסוגל לשלם 4.9 מיליון דולר כדי להחזיק בקרקע.
550 הדונם של הקרקע כוללים מסלול של 3,600 רגל, אחוזה בשטח של 7,600 מ"ר אשר שימשה בעבר ביתו של מגדלת הסוסים מיוריאל ונדרבילט, מרכז כנסים בשטח של 8,700 רגל מ"ר וכ-17 אחוזות שלא נמכרו שגם להם יש את אותה גישה למסלול.
 
האנשים הראשונים שרכשו קרקע בפארק המגורים Jumbolair Aviation Estates הם ג'ון טרבולטה ואשתו המנוחה קלי פרסטון. על פי הדיווחים בני הזוג היו בין התושבים הראשונים של הקהילה הפונה לאנשים שרוצים את הנגישות של הנכס למטוסיהם הפרטיים. הם החליטו לקנות את הקרקע באחוזה כי השחקן הוא נלהב וגם טייס פרטי מוסמך. לבני הזוג יש כיום חמישה מטוסים ומוסך עצום של 16 מכוניות, מה שגורם לבית שלו שני מסלולים המובילים ישירות לדלת הראשית של ביתם. הבית תוכנן במיוחד עבור המטוסים שלהם וגם כדי שתהיה לו גישה ישירה לעולם וג'ון טרבולטה מאמין שהם הצליחו להשיג זאת.
במהלך שנות ה-80, ארתור ג'ונס שהוא ממציא ציוד האימון של נאוטילוס קנה את הקרקע של אחוזת ונדרבילט שכללה את ביתו של 7,700 מ"ר של ונדרבילט כמו גם את 450 הדונם שמסביב. ארתור ג'ונס המשיך אז בפיתוח האתר שבו בנה את המסלול הסלול עבור מטוסי הבואינג 707 השכר שלו והוסיף כ-88,730 רגל רבוע של מחסן ומתחם ייצור כלשהו. הוא גם הוסיף אולם אירועים עם 400 מקומות ישיבה וחלל למקלט של חיות הבר האפריקניות. הייתה נקודת זמן שבה חיו בתוך המתחם כמה פילים יתומים, תנינים וגורילה במשקל 600 פאונד בשם מיקי.
 
כאשר ג'ונס ואשתו המנוחה החליטו להיפרד ב-1989, אשתו החליטה להקים את נכס ג'מבולאיר והפכה אותו לקהילה של טיסות לבעלי המטוס הפרטי, מה שמשך את תשומת לבם של ג'ון טרבולטה ואשתו המנוחה. בתחילה פותח הנכס ל-38 בתים מתוכם נמכרו 21 מגרשים. ישנו מסלול ראשי באורך של כמעט 1.5 מייל שעולה כ-6 מיליון דולר לבנות ורוחב של כ-210 רגל אשר תוכנן כביכול רק כדי להכיל את ה-747 Jumbo של ארתור ג'ונס.
לפי השחקן Pulp Fiction, הוא לא יכול לתאר את הבית שלהם מודרני מכיוון שהוא באמת בית עם סגנון של אמצע המאה. את הבית חלק טרבולטה עם אשתו המנוחה, השחקנית קלי פרסטון, והוא עוצב על ידי צוות העיצוב של מייקל ג'יימס בדרום קליפורניה, בראשות שרי ג'יימס. לדברי מעצב האחוזה, לשחקן היה חזון של מה הוא רוצה בנכס וכל מה שהם צריכים לעשות זה ליישם את הרעיונות שלו ולהפוך אותם למציאות.
בניית הבית ארכה זמן ונמשכה שנתיים אולם תכנון האחוזה כולה קרה לסירוגין במשך כשש שנים. הזוג בעצם נאלץ לעבור למגורי האורחים רק כדי שיוכלו לפקח על יצירת האחוזה שלהם. זה תמיד היה החלום של ג'ון טרבולטה להחזיק מטוסים בחצר הקדמית שלו והוא רק רצה לגרום לזה לקרות. הוא רצה את זה ככה רק כדי שיוכל לצאת מהדלת הקדמית שלהם ולעלות על המטוס לאכול ארוחת ערב בכל מקום. כל זה אפשרי מכיוון שהאחוזה שלהם הגיעה עם מסלול הנחיתה של 7,500 רגל שבו הם יכולים להשתמש בכל עת.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גאווה ישראלית
    גבי 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אה בעצם לא.. בארץ תשלמו כפול ותקבלו דירה בשיכון עולים באשדוד
    סגור
  • 3.
    גון טרבולטה והמטוסים זאת גאווה מיוצרת
    יהודה מזוז 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה אפשר להרחיב גבולות מהגאווה וחוץ מזה שנאתי את הסרט הנוראי שלו עימות חזיתי על אכזריותו
    סגור
  • 2.
    איזה תרגום מחורבן. כמו רובוט (ל"ת)
    גבי 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תגידו אתם תא מתביישים לעשות גוגל טרנסלייט
    דני54 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ועוד גרוע ובלי עריכה???
    סגור